haha
Forpreza is al 5 maanden oud vandaag! Dat gaat wel snel zeg! Het gaat redelijk goed met haar, ze is al wat aan het opknappen van een keelonsteking, ze hoest nog wel wat maar haar neus is bijna terug in orde
Daarom heb ik ook geen bewegingsfoto's gemaakt
Ik wou ze niet teveel doen werken, liever genezen en niet in beweging zetten dan niet genezen en toch bewegingsfoto's te hebben
Forpreza speelt weer toverbal hoor! Ze was licht geboren, na de veulenvacht werd ze donker, sommige plaatsen bijna zwart. Dan werd ze weer lichter. Ze op haar hoofd was ze de kleur van de mama al
Nu krijgt ze weer een donker brilletje, haar kaken worden donker, onder haar haren op haar schouder zie je al donkere stukken (bijna zwart maar we zien wel wat het word
) en op haar poep is ze nu bijna zwart met nog wel lichte veulenhaartjes op
Ik ben benieuwd hoe ze gaat ontwikkelen qua kleur

Ik heb haar nog niet echt gemeten, dat doe ik straks of morgen maar ik heb een keer mijn met mn hand gemeten en thuis nagemeten waar mn hand was en dat kwam rond de 1.30m. Ik denk dat het nog wel iets kleiner is dan een gemiddeld veulen van haar leeftijd maar ze heeft wel een pak ingehaald, ze is ongeveer 40 cm gegroeid sinds de geboorte
Hier komen de foto's, genoeg gel*lt

ps: ze zit goed in het vlees maar ja
Ze heeft het nodig voor deze winter eh
hier zie je dat ze weer donkere strepen krijgt op haar voorhoofd en je kan ook aan de kaak zien dat ze donkerder word.
neeeeeee niet op de foto, ik ga me verstoppen

ik vind haar beentjes zooo mooi eh
(kijk naar de voorbeentjes, het zwarte stuk komt bij elk been evenver
)één beentje

klein brilletje

samen met haar "papa" op stap

natuurlijk wat vocht opnemen ook in dat warme weer

haar mooie dikke staart

en als laatste

Ze ziet er goed uit hoor, blinkt ook als een spiegeltje 
van de veulenkeuring alweer