skydancer nakomelingen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mansolein

skydancer nakomelingen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 09:22

Zoasl de titel al zegt wie kan mij info geven ( liefst met foto) over zijn nakomelingen. Wie heeft er een??

peetje82

Re: skydancer nakomelingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 12:31

als je kijkt op www.paardeninzeeland.nl , dan zie je aan de bovenkant het "logo" van skydancer voorbijkomen, als je daar dus op klikt, kom je vanzelf op de site!
Succes!
Petra

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 13:52

peetje82 schreef:
als je kijkt op www.paardeninzeeland.nl , dan zie je aan de bovenkant het "logo" van skydancer voorbijkomen, als je daar dus op klikt, kom je vanzelf op de site!
Succes!
Petra

ja bedankt, maar die site ken ik al. Ik vind het alleen jammer dat er alleen maar veulens van 2004 op staan. En ik zou graag weten hoe de veulen van dit jaar zijn. En hoe het gaat met de oudste nakomelingen want die worden al bijna 3 geloof ik, aankomende voorjaar.

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 19:46

ooow snorrie!
TJa, kan je verder niet helpen!

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 19:50

peetje82 schreef:
ooow snorrie!
TJa, kan je verder niet helpen!

maakt niet uit hoor!!! Zo bekend is die dite nog niet volgens mij dus het had gekund dat ik hem nog niet kende........

Niemand anders info over hem???

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 19:58

Ik had er een. Zwaluw is een Skydancer x Kennedy. Kan goed lopen maar was vrij klein. Nu is moeder ook maar net 1.60m. Gelukkig heeft hij net een groeispurt achter de rug en meet nu 1.55 en dat terwijl hij net een jaar is. Verder is hij zwart/zwartbruin met weinig aftekeningen. Begint wel een beetje hengstenkuren te krijgen maar was als veulen erg braaf.

Zoals hij nu is (1 jaar)
Afbeelding

Als veulen
Afbeelding

Wat ik verder apart aan hem vond was dat hij vanuit een rengalop zo naar een handgalop naar een rengalop kon schakelen.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 06:44

Nou als hij net een jaar is en 1.55 meet dat zit hij goed aan de maat hoor, maak je daar maar geen zorgen over.
Van wat ik kan zien op de foto lijkt het me een heel mooi paard te worden. En dat hij goed kan schakelen is natuurlijk erg fijn, dat moet je hebben voor een goed dressuurpaard!