Dillenburg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

puccalover

Dillenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 14:22

Ik zou graag informatie en eventueel foto's van de dekhengst Dillenburg willen hebben. Dus als iemand meer info heeft of weet waar ik foto's kan vinden reageer a.u.b.

Mansolein

Re: Dillenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 14:47

moet je even een pm sturen met je mailadres.

marijkuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 14:56

of je moet ff kijken www.hvleems.nl en daar een mailtje naar toe sturen, volgens mij heeft dillenburg daar altijd gestaan,
ik heb hem een paar keer in het echt gezien en ik vond hem altijd groot en lomp, ook liep hij altijd rondjes in zijn stal...

inib

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 20:00

Je kunt ook even contact opnemen met Florijn in Geesteren (gld) daar heeft Dillenburg ook gestaan.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 13:09

dillenburg gaf absoluut geen lieve nakomelingen, ze waren best wel gemeen en heel moeilijk te rijden, hoe de hengst zelf was weet ik niet

puccalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 20:16

Wat raar want op mn oude stageadres werkt ook iemand die heeft ook een 3 jarige merrie van Dillenburg, die ze sinds kort rijd en ook al 1 of 2 wedstrijden mee heeft gereden wat super ging, per wedstrijd altijd wel een aantal winstpunten. Deze merrie is juist een paard met een super lief karakter en erg mooi om te zien. Is met rijden ook helemaal niet moeilijk, is juist heel erg braaf en makkelijk te rijden. Als ik een foto van de merrie heb, stuur ik hem wel.