waarom FA? maar goed...
Ja ik heb meegedaan!
* In Torhout
* In Westdorpe
En ik ben gaan kijken in Mevergnies 
Torhout vond ik een hele belevenis (ik heb trouwens wat geschreven voor de Cobstukken) met massa's mensen. Het was schitterend weer en er waren SCHITTERENDE cobjes!!! Persoonlijk vond ik het wel ontzettend stressie door al dat volk, zeker met een veulen. Als het volgend jaar weer in Torhout is ga ik er ZEKER heen met Angel, maar waarschijnlijk niet met Tinkerbell en haar veulen. We behaalden trouwens STER met onze merrie Tinkerbell (1ste premie met 147 pntn en 3de plaats sectie B) en een 1ste premie met haar veulen Baileys (145 pntn en 2de plaats veulens, beste merrieveulen).
Mevergnies vond ik ook heel leuk. Sandra had voor tussendoorse animatie gezorgd. Het weer was wat minder en de kwaliteit van de cobjes ook (alhoewel er ook knapperds tussen zaten). Maar er waren wel ontzettend veel tinkers! (geloof zo'n 83) En verder kon je er natuurlijk wegzwijmelen bij het kijken naar de hengsten... (Mc Brynmore, de papa van mijn veulen Baileys is nog steeds mijn favoriet!)

En dan Westdorpe: Schitterend weer en enkele fantastische cobjes. Het was voor ons een drukke dag aangezien we er met 3 paarden in 3 verschillende groepen waren (dus constant die piste in) maar verder was de sfeer heel gemoedelijk. Dit is een leuke keuring om met je veulen naartoe te gaan: heel rustig (dat doen we volgend jaar dan ook met Tinkerbell en haar veulen). Angel behaalde een 2de premie met 138 punten. Artois behaalde ook een tweede premie met 140 punten en Stella een 1ste premie met 144 punten.