Dus was ik benieuwd wie nog meer een freestyle heeft
Hier een foto van mijn freesyle merrie. Ze is trouwens nu 3 maand onder het zadel en doet het uitzonderlijk goed, ze pakt alles supergoed op. En ze is zeer lief, maar wel erg eenkennig.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
!
Ik vind Freestyle echt zo'n tophengst! Hij vererft ook zulke goeie nakomelingen met een superkarakter
Ik ben zelf 1,65 m, en mijn paard zelf 1,75, maar ze is gewoon zo te vertrouwen en gewoon zo lief dat ik alles met d'r kan doen. Het is wel een pittige tante af en toe, maar blijft wel altijd eerlijk
. 
sammie_44 schreef:Suepergirl, heb je ook een foto van haar onder het zadel??
(zal wel denken, ik ben zwanger)

)
In welke klasse rijd je nu?? Wel jammer trouwens dat ze zich nu niet laat berijden nu ze drachtig is!
sammie_44 schreef:Mooie hoor!In welke klasse rijd je nu?? Wel jammer trouwens dat ze zich nu niet laat berijden nu ze drachtig is!
Maar dat kan komende maand weer veranderen. (door andere ligging van het veulen). Aan de longe gaat het primah!

Maar doordat ze zo eenkennig is, duurt het wel een tijdje voordat je haar vertrouwen hebt gewonnen, maar daarna is het echt een hondje, ze wil alles voor je doen. Ook onder het zadel. Ze pakt alles onwijs goed op.
sammie_44 schreef:Door welke hengst wil je haar eigelijk laten dekken??
Die van mij die heeft wel hele goeie harde hoeven, maar wel erg smal, maar dat wordt al verholpen door de hoefsmid
sammie_44 schreef:Wat zijn weinig verzenen?Die van mij die heeft wel hele goeie harde hoeven, maar wel erg smal, maar dat wordt al verholpen door de hoefsmid
Decor Dream Cather
Woow, wat een beauty!! Echt prachtig! Nou, mooie combi hoor!:D Hopen dat ie het ook doorfokt
Ohja, een dochter van Freestyle heeft bij de PAVO ook een 5e plek weten te bemachtigen
! Mooie gangen heeft ze, alleen jammer van het hoofd.. sammie_44 schreef:Heeft iemand meer nog een Freestyle??Ohja, een dochter van Freestyle heeft bij de PAVO ook een 5e plek weten te bemachtigen
! Mooie gangen heeft ze, alleen jammer van het hoofd..