Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
radijs schreef:Werd Velvet eerste gereden door Elmar van Hoorn?
Of is dat een andere Velvet

.
geweldig. jammer dat ze zoveel spanning haad, maar je hebt een super merrie en dat als eerste fokproduct!!!! paulanda schreef:ja was erg leuk om te zien,alleen moet ik het toch even kwijt,degene die 3e is geworden,de rousseau dus had naar mijn mening toch echt hoger kunnen eindigen(naar mijn mening kampioen mogen worden)als mevr vlaar haar ebter had voorgebracht,ze zat haar constant in de weg(beweer niet dat voorbrengen makkelijk is hoor),bij die lange man kon ze haar passen veel beter afmaken,echt doodzonde en we waren zeker niet de enige die dat vonden.wat een uitstraling en model heeft dat paard,en als ze ebter werd voorgebracht zeker niet minder in beweging dan de ferro naar mijn smaak.had zelf de rousseau op 1,dan de metall,dan de volle zus van tango v obertje en dan de ferro..
), hij kan het wel beter.Marijkeeee schreef:
Helemaal mee eens, die langere man was Janko van de Lageweg(hij is niet zo groot), hij kan het wel beter.
Arie Harmoon en Jek Vankerk zijn Ferro mensen, mijn vader en ik wisten van te voren al dat de ferro zou winnen om de afstamming.
De volle zus van Tango liet echt HELEMAAL niks zien!!! had van mij wel lager geplaats mogen worden.
Begreep niks van de plaatsing.
Er waren paarden die heel laag stonden, omdat ze niet een geweldige afstaming hebben, of dat hun niet zint. vond het een beetje teleurstellend. Ben blij dat wij er geen paard hadden, die was door afstamming al achteraan geplaats.
Het is wel mooi voor de eigenaar van de Ferro, ik gun het elke fokker
.
. Succes in de toekomst!! Misschien is het een leuk paard voor de PAVO cup volgend jaar
.
valt ie ook weer af
wat ziet die er oud uit zeg.. net zijn pa 
doet je toch wel wat als het uit je eigen stam komt.. Mijn zus had nog een polo gewonnen bij het JongKWPN omdat ze de ferro ook op de 1e plek had, was erg leuk!