Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

stampertje schreef:jep staat idd bij kymmelshof.hoe het zit met de stammen weet ik zo niet.
zou gewoon ff bellen ofzo
en smiley. er staat toch duidelijk op de site [b]Alle tekst en foto's op deze website copyright 2000-2005 linda jacobs.VERBODEN[/i] te gebruiken zonder schriftelijke toestemming.
stampertje schreef:het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit of je nu een hengst met veel schoft en maat neemt. wandt het kan altijd anders uitpakken. als je een merrie hebt van 1.68 en een hengst van 1.70 kan er ook nog een een veulen komen die uiteindelijk 1.52 blijft.
je weet het eigenlijk gewoon niet.
maar de kans bestaat wel.
wat ik probeer te zeggen is.
als de keurmeesters zeggen dat je zn hengst moet hebben moet je niet denken dat daar het ideale veulen uitkomt: wandt de moeder heeft een korte rug weinig schoft en te korte voorbenen en midas-hanja heeft dat niet dus komt er een perfect veulen uit. maar zo werkt dat niet
van overtuigd was dat het komende veulen dan schoft en een lang voorbeen zou hebben. misschien heb ik het verkeerd geformuleerd maar dat was niet mn bedoeling.
stampertje schreef:het is niet mijn bedoeling geweest om het zo aanvallend over te laten komen hoor!!
maar in je tweede bericht stond dat je het advies van de keurmeester ging opvolgen,(wat helemaal niet verkeerd is). en uit jouw reactie maakte ik op dat je dan ging verwachten dat daar da een veulen uit zou komen wat wel schoft had en wel een lang voorbeen,
nogmaals als het zo overkwam is het niet zo bedoeld. maar het berichtje van jouw las ik zo dat je er heilig![]()
van overtuigd was dat het komende veulen dan schoft en een lang voorbeen zou hebben. misschien heb ik het verkeerd geformuleerd maar dat was niet mn bedoeling.
* en smiley. dat je de site erbij vermeld hebt, is dat in jouw belevenis 'SCHRIFTELIJKE' toestemming
en dan moet je maar ff naar nieuws en dan ff naar beneden scrollen en dan zie je twee hele mooie foto's van midas-hanja met andere erop in de show van stal laarakkers