Ik heb er zelf geen nakomeling van. James Bont is goedgekeurd bij het IHW stamboek. hij staat bij Billy(hier op bokt) op stal. Yootha hier op bokt is een wandelend afstammingboekje die kan je er nog veel meer over vertellen
Idd Flettie hij staat bij mij op stal. Als je vragen of iets heb mag je me altijd een pm sturen. Hij heeft bij ons nu zo'n 12 merries gedekt, helaas geen eigen merries. Volgend jaar worden er 2 eigen merries gedekt door hem en dus zien we pas over 2 jaar wat daar uit komt.
Ik ken James al heel lang. Eerst nog van toen hij in Duitsland stond en daar dekte en later toen hij naar Nederland terugkwam en nu dat hij naar Stal de Ronde ging. James Bont is voor het leven goedgekeurd. Dit betekent dat zijn kinderen goed waren en hij het verrichtingsonderzoek heeft gedaan. Dit onderzoek heeft hij in Polen gedaan. Het grootste gedeelte van zijn kinderen is bont en zijn nakomelingen zijn erg gewild in Engeland en de USA. Een zoon van hem wordt aangeboden op de HK van het gekleurde paardenstamboek in Engeland.