Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Suzanne F. schreef:Vaak kleintjes of niet??
Garfield schreef:Ik heb ook net een 4-jarige Sunny Boy op stal. Het is een prachtpaard om te zien. Supermooi in de bouw, hij heeft een kastanjebruine kleur met een enorme glans erop (ik heb nog nooit een paard zo zien glanzen!) en heeft zijn benen zwart tot over zijn knieën. Ik zal binnenkort een keer een foto laten maken en die hier plaatsen. Hij is nu trouwens 1.70m.
Ik heb hem vorige week donderdag laten castreren en zal na het weekend beginnen met hem te beleren. Wat betreft karakter kan ik zeggen dat deze Sunny Boy zich tot nu toe super heeft gedragen.

horseNL00 schreef:Ik ben zelf een grote fan van Duits gefokte paarden. Ik ken de afstammelingen van Sunnyboy ook. Heb er ook veel gezien (niet geprobeerd!!) maar ik ben er niet zo kapot van. Mooi zijn ze zeker wel! Ook die foto hierboven, een heel mooi paard!! Maar ik vind die Sunnyboys die ik heb gezien totaal NIET braaf. Echt gemene rotzakken. }> Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar die ik ken wel. Ik wil er iig GEEN een van om te rijden.
horseNL00 schreef:ik hoop het wel voor je! Zoals ik al zei, ze zijn zeker niet allemaal slecht hoor!! Lucky you (want ze zijn wel super mooi)