Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zoro schreef:Tja wat wil je weten, zelf hebben we nu een Gribaldi gefokt echt een onwijs mooi en goed ding, die heb ik nu zelf van mijn vader gekocht dat word mijn toekomstige sportpaard samen met de flemmingh en ik heb de verwachtingen dat die ook meer gaat doen dan alleen de Z2 maar dat is afwachten..
Partout gaan we volgend jaar mee fokken, we hebben nu wel een merrie drachtig van lingh dus het is een kleinkleinzoon/dochter van partout.
Maar zelf heb ik de ervaring als je met trakehners werkt is fijner, die zijn niet zo lomp als die Holsteiners en hannoveranen.
Ze zijn niet lomp om te zien en ook niet lomp in het denken een trakhener denkt met je mee en die walst je niet zo dom weg omver.. dat is mijn ervaring er mee..
. Even voor de duidelijkheid, ik schrijf een artikel voor een trakehnersite, het is altijd leuk om echte insider verhalen te horen, aangezien hier mensen zijn die de hengsten persoonlijk kennen of gekend hebben hoopte ik op iets daarover.