hoi hoi
Ik zoek even hulp hier. Ik ben namelijk niet echt thuis in het shetland gebeuren. Nu wil ik volgend jaar wel graag mijn shetland merrie laten dekken. Mijn merrie is een berland van keizershof x rivo van baal x max van breyvin en zoals ik heb begrepen dus allemaal shetlandpony bloed.
Nu ben ik op zoek naar een leuke chique hengst met het liefst een vos kleur met blonde manen en staart en rond de 1.05m hoog. Omdat ik nog niet echt heb kunnen slagen ben ik eens verder gaan kijken. toen vond ik de hengst Sebastopols Mon Cherie
Kleur: Palomino
Hoogte: 98 cm
Vader: Ceulan Scamp
Moeder: Olga
Prestaties: 97-98-99-00 alg-ned kampioen,2001 erekampioen.
Dekgeld: 225 euro
Adres: www.stalsebastopol.nl
die mij ook wel heel erg aansprak. Deze hengst wordt alleen beschreven als een luxe hengst. Hoe zit dit nu met papieren krijgen voor het veulen. Kan ik het veulen dan wle bij het shetlandpony stamboek inschrijven of krijg ik dan te maken met het mini pony stamboek of dergelijke. Wie kan mij helpen? En kan mij vertellen wat de voor en nadelen zijn van een ander stamboek hengst op mijn merrie!
en als je een andere leuke hengst weet voor mij pony geef een gil! Ik zoek een leuke en luxe hengst met goede beweging voor mijn merrie. Belangrijk is de goede beenstand omdat mijn merrie achter neigt naar franse stand. Voor de rest is mijn merrie 1.07 hoog en wil ik deze hoogte graag behouden. Iets kleiner mag maar niet veel omdat het de bedoeling is dat het later een tweespan zou kunnen vormen!
groetjes en alvast bedankt joyce
Wil je graag een foto van mijn pony zien wil je dan even mailen. dat stuur ik je een foto via de mail.