Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

BrittKitt schreef:tjah in het wild lopen ze ook samen he [***]
[***] schreef:BrittKitt schreef:tjah in het wild lopen ze ook samen he [***]
vind je dat zelf ook niet een simpele opmerking?
Zidalgo schreef:Ik denk dat de kans dat de jaarling drachtig is een heel stuk kleiner is. Merries worden meestal pas hengstig in het jaar dat ze 2 worden.
Desiree schreef:Ik zal dat zeker tegen hem zeggen dat hij het veulen beter kan af laten spuiten. Maar of hij zal luisteren... hij heeft wel eens vaker niet naar mij geluisterd namelijk. Kijk, over mijn 2 jarige maak ik me niet heel druk. Ze is om precies te zijn 2 jaar en 5 maanden, dus bijna 2,5 jaar. Hoewel veel mensen ook bij die leeftijd twijfels hebben voor drachtigheid denk ik dat het niet veel kwaad kan.
Peterina schreef:Gelukkig zijn er Stamboeken die geen papieren geven aan de veulens van 3-jarige merrie moeders!!!!
ceasario schreef:Peterina schreef:Gelukkig zijn er Stamboeken die geen papieren geven aan de veulens van 3-jarige merrie moeders!!!!
Weet je wanneer een koe (kortere levensduur dan een paard) haar eerste kalf krijgt?
Dat is toch vragen om dit soort dingen? ceasario schreef:Weet je wanneer een koe (kortere levensduur dan een paard) haar eerste kalf krijgt?

KarinvdM schreef:Dat die man zijn paarden bij elkaar in laat staan vind ik behoorlijk dom. Maar ik kan werkelijk niet snappen dat je je 2-jarige daar ook nog bij gaat zetten.Dat is toch vragen om dit soort dingen?