meer achtergrond over girl power

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lienneke

meer achtergrond over girl power

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 11:20

hallo.

ik heb vorig jaar in april een merrie gekocht met de naam girl power. ik heb ze wel een andere naam gegeven. namelijk vincka. uitstekend rijpaard met een brandmerk. toen we ze dit jaar wilden dekken hebben we ontdekt dat ze maar 1 eierstok heeft. duidelijk weggehaald geweest. we denken dat ze vroeger een goeie merrie moet zijn geweest want dit is een dure operatie. nu ben ik opzoek naar welke afstamming ze heeft. er zijn mensen die denken dat heb brandmerk van een kwpn-er is maar hij is heel onduidelijk.

heeft er iemand meer uitleg over hoe ik meer achtergrond kan vinden over mijn paard? bedankt!!!

lienneke

Re: meer achtergrond over girl power

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 09:33

weet er echt niemand iets meer over een kwpn? brandmerk, bouw, kleur,... ik weet er namelijk nx van.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 09:36

heb je een foto van je paardje? Dat maakt het makkelijker en misschien een close-up van het brandmerk. En als het goed is moet ze een chip hebben, heb je daar al op laten controleren door je veearts?

lienneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 09:41

jap ze heeft geen chip. 15 jaar geleden deden ze dat nog niet. nadeel van een oudere merrie. ja foto heb ik wel het lukt me gewoon niet om het op bokt te plaatsen ik ben niet echt handig met pc. en close up heb ik nog geen tijd voor gehad.

lienneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 09:58

Afbeelding
vincka (girl power) in de 80 cm met ik
Afbeelding
in de 90 cm
Afbeelding
ik met vincka
Afbeelding
haar hoofdje
Afbeelding
haar helemaal

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 10:02

Jammer dat de foto's zo klein zijn. Zo te zien springt ze goed. Heb je verder nog informatie over haar. Waar ze wegkomt enzo.

lienneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 10:10

ja ze is wel een kei in het springen. nee ik weet echt niets van afkomst. ik heb ze gekocht in de manege waar ik rij en zij hebben haar gekocht van een paardenhandelaar. en het schijnt dat zij niet mogen zeggen vanwaar de paarden komen. dus daar eindigt het al. haar brandmerk is ook heel onduidelijk. ik zal eens proberen een foto te nemen van het brandmerk. de hoefsmid denkt kwpn.

zou dat nog kunnen dat ik iets meer over haar te weten kom of is dat uitgesloten?

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 10:37

Ik denk dat het zeer moeilijk is om te herleiden waar je paard weg komt. Zeker omdat ze niet gechipt is etc.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 13:17

die naam girl power is ook op de manege uitgevonden, dus die had ze eerst niet. jammer dat je geen exacte leeftijd enzo hebt. mss kun je ergens advertenties zetten op bv marktplaats en kapaza en zo proberen te weten te komen of iemand haar kent. en een duidelijke foto van het brandmerk nemen. + eventueel ook eens aftekeningen vermelden.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 13:20

Hier zie je haaf hoofd duidelijk
Afbeelding

Afbeelding
hier de foto groter