Zoals bij iedereen bekend is het dek seizoen voor dit jaar eigenlijk zo goed als beeindigd. Misschien een beetje vroeg dus, maar toch wil ik graag op zoek gaan naar een hengst voor het volgende dekseizoen.
Ik heb een kwpn merrie, maar ik ben ook geinteresseerd in hengsten van het NRPS en EASP.
Mijn merrie is een marlon x Flemmingh x Zoogedacht ( ff voor de duidelijkheid ik weet niet of ik het zo goed gedaan heb: Zoogedacht is de vader van de moeder de moeder van mijn merrie
)Mijn merrie heeft een heel fijn karakter ze is eigenlijk heel braaf, maar soms een beetje koppig. Ik zoek wel een hengst die de galop een beetje kan bevestigen en misschien iets meer front fokt. ( dus van het easp en nrps moet ik dan denk ik niet de arabierhengsten hebben ookal zijn die prachtig). Verder zou ik fijn vinden als het veulen een iets pittiger Karakter heeft, maar wel ongecompliceert. Ik zoe het verder fijn vinden als ik de kleur schimmel zoveel mogelijk kan uitsluiten.
Ik zal wat foto's van de merrie proberen te plaatsen:
Ik zal van middag kijken of ik wat foto's van haar in beweging kan maken. Dit zijn foto's van afgelopen voorjaar.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Oja ik vergat dat mijn merrie niet zo'n geweldige hoeven heeft. Ze groeien maar langzaam (nu ze biotine krijgt en ijzers heeft gaat het wel beter)
groetjes
Chantal