Don renoir of Fiderhit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

caroline27

Don renoir of Fiderhit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-05 21:07

Ik zou eventueel een nakomeling willen van 1 van deze 2 dressuurhengsten, maar ik weet niet echt welke.
Mijn vraag is nu of jullie mij iets meer kunnen vertellen van deze hengsten, afstamming weet ik maar Bv. het karakter en eventuele gebreken van deze hengsten of de nakomelingen ervan.
Of heeft iemand van jullie al een nakomeling van deze hengsten.

Alvast bedankt.

petraaken

Re: Don renoir of Fiderhit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 07:04

Fider Hit zijn eerste nakomelingen zijn pas dit jaar geboren. Ik ken 2 Don Renoirs. De ene is niet zo makkelijk van karakter wat rijden betreft. Goed van model wel en redelijk goed bewegen. De andere is van mijn instructeur en is heel lief en om het met zijn woorden te zeggen "nog nooit een paard gehad dat zo snel en zonder problemen zadelmak te maken was." Blijkbaar leert ze supersnel en heeft ze al veel evenwicht uit zichzelf. Loopt niet op de voorhand zoals de meeste 3-jairgen die pas zadelmak zijn.

caroline27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 18:42

bedankt voor je reactie! Ben blij dat ik er een heb gehad. Zou er natuurlijk wel meer hun mening willen horen.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:30

ga is naar www.kempenhoeve.be daar staan ze allebei ter dekking. vind zelf fiderhit erg mooi, sterk achterbeen. enz maar volgens mij dekt don renoir niet zo heel veel. maar dat weet ik ook niet zeker