ik ben Hindu Nuage, en ben nu officieel 3 maanden oud. Vandaag ga ik jullie wat vertellen over wat er zoal gebeurd hier op stal

Allereerst zal ik even mijn mamma voorstellen, Nuala. Ze is best wel lief, al zie ik haar bijna niet meer. Eigenlijk maak ik alleen nog maar gebruik van de melkbar, en voorderest maken we ons niet zo druk om elkaar. Hier zie je mijn mamma door de modder worstelen, want wij wonen namelijk in een modderparadijs!

Verder heb ik ook een grote zus, Maddox Nuage. Die is nu 2 jaar oud en heeft al hele lange haren vind ik, ze trekt alleen wel altijd gekke bekken

Dit is Lilah Sky, mijn baasje probeerde een foto van haar te maken maar ze bewoog net hahaha

Lilah is misschien drachtig van mijn pappa (dat klinkt wel raar he) en soms doen we alsof ik haar baby ben, dan kan ze alvast oefenen

Dit ben ik met mamma en Maddox, de familie Bles

Hier stonden we allemaal heel vreemd te kijken, er gebeurde namelijk iets raars in de bak

Luna Sky, onze buurvrouw, moest aan het werk zei mijn baasje. Ik vond het er maar vreemd uitzien. Ik vind Luna sowieso wel vreemd, want ze is een gekke kleur en heeft helemaal geen sokken aan haar benen..

Lilah vond het ook heel erg raar, zie je hoe verbaasd ze stond te kijken hahaha

Was echt grappig, want een half uurtje later moest ze zelf ook! hahahaha we hebben haar wel heel hard uitgelachen, dat ga ik later echt nooit doen zo hard rennen aan een touw!

Nou toen begon ik me een beetje te vervelen. Dan wordt ik altijd best wel asociaal, van mijn zus Maddox heb ik geleerd dat je dan gerust een hap uit het hek kan nemen.

Maar mijn zus is heel erg lief, je kan haar namelijk ook gebruiken als hangpaal

Of als je moe bent om tegen aan te slapen, denken jullie ook dat ik veel groter wordt dan haar?

Nou verder doe ik dus niet zoveel op een dag hahahaha dit was het weer! Vanuit ons modderparadijs tot ziens, ik ga nu proberen die grijze haren kwijt te raken zodat ik op de keuring mooi zwart ben!

DOEI!!