Maargoed wat ik wou vragen, Saké en Kayo gaan 17 september naar de keuring, ik heb dan de keuze uit een 1,5 paards en een 2 paards trailer om ze te vervoeren. We hoeven gelukkig niet een heel lang stuk te rijden, maar mijn vraag is, wat is het handigst, om de dieren in te vervoeren? Of hoe doen jullie dat? Mij werden namelijk meerdere adviezen gegeven, de ene vertelde dat ik het best de 1,5 paards kon nemen, want dan zette je de merrie vast en het veulen er vlak naast, deze liet je wel los staan, maar doordat ze vrij dicht naast elkaar staan, kan het veulen niet draaien, wat volgens hem veiliger was. En anderen zeggen weer, neem een 2 paards trailer en doe het tussenschot eruit, laat de merrie in en zet haar vast en het veulen los, 2 hooibalen voorin de trailer, voor het geval het veulen onder de buis door wil en rijden maar! Wat vinden jullie?Alvast bedankt!
Gr. Melina

Maar Kayo doe ik los, ik hoop dat hij netjes naast mam blijft staan, gelukkig is het maar een klein stukkie naar Ermelo. Ga je ook nog met je arabjes naar de Nationale?