irene schreef:Prachtig veulen met een mooie afstamming
Ik fok zelf welsh B-tjes en heb net mijn hengstveulens aan stal Ysselvliedt verkocht. Een daarvan blijft bij hun in de opfok. Ze hebben altijd mooie pony's staan voor de verkoop en zullen je niet belazeren.
Veel plezier en succes met moeder en kind. Plaats je binnenkort ook eens een foto van de merrie? Daar ben ik wel benieuwd naar

He wat leuk, wat voor merries heb je en uit wat voor combinaties verwacht je volgend jaar veulens?
Ik herinner me 3 afgespeende hengstjes die samen in een box stonden, de kleinste van het trio had verschrikkelijk mooie ogen (super grote kijkers) er stond ook een zwarte bij en ik meen een bruine? Waren dat de jouwe?
De merrie is momenteel niet echt representatief voor wat ze ooit geweest is (dikke buik, geen bespiering etc) maar ik zal eens kijken of ik wat toonbaar materiaal heb. 
Ik heb de afstamming trouwens verkeerd opgeschreven (dat heb je al je dat uit het hoofd doet terwijl je ze eigenlijk nog niet kent) correcte staat hier ->
Klikkerdeklikkerdeklik
Tinne schreef:Mooi veulen idd! Ben je ook van plan om Jep en Rik te houden?
En Vanta laat je die nu ook nog dekken of is die al drachtig? *kan het allemaal niet meer bijhouden*
Je hebt iig een paar hele mooie aanwinsten!
Jep en Rik mogen straks lekker samen 3 jaar worden en dan worden ze zadelmak gemaakt, ingereden en verkocht. Ik weet niet of ik Rik ga opfokken voor de hengstenkeuring, Ysselvliedt zei dat ik dat met hem moest proberen maar een dekhengst houden (moest het er al van komen) dat is toch iets dat je niet zomaar even doet ... 
Jep wordt wel op tijd gecastreerd en afhankelijk van hoe Rik zich gedraagt zie ik wel.
Vanta is misschien drachtig dat weten we over 2 weekjes. Zij is gedekt door Nachtegaal's Topgun (Boreas Winston X Nachtegaal's Tracy Ann)
Dizzy schreef:Mooie foto's!
Ze staan er dus al.
Veel plezier
Ja, afgelopen dinsdag zijn we ze gaan halen.
inowa schreef:het is een heel mooi veulen maar mag iets breder,maar dat is mijn mening,
ik heb zelf een jaarling welsh mountain met een eerste premie en ik help al 2 jaar op een welsh mountain fokkerij.
moeder zelf is ook niet verkeerd,ze hebben allebij een best wel rastypisch hoofdje.
ik hoop dat je lid wilt worden van het welshforum........zal heel gezellig zijn.
http://www.brandend-zand.nl/welsh/
Ik heb me een paar dagen terug al geregistreerd onder Lola. 
Pinky_girl schreef:Gefeliciteerd!
Je hebt helemaal gelijk, eens een welsh, altijd een welsh!

Ben benieuwd naar wat meer foto's van mams! ga je Rik ook aan houden, of?
Dankuwel.
En foto's van mams die komen er aan, wou ze eerst een beetje oplappen maar ik zal jullie niet meer te lang in spanning houden. 
vanity schreef:Wauw, wat een knapperd! Ik hou wel van dat kleurtje!
De mijne is nu een jaar en ik hoop volgend jaar ook een B-merrietje bij ysselvliedt te kunnen kopen! Ze zijn zooooo leuk!
Ik ben ook Welsh-verslaafd geworden!

Duidelijk ook besmet door het Welsh-virus.
Ze hebben zeker leuke pony's bij Ysselvliedt. Zacht uitgedrukt een ERG ruime keus .... 
@ al de rest bedankt voor de leuke reacties.