ik ben op zoek naar meer info over deze 2 arabiertjes c.d.djamal en fahrida(een vos) ze zijn de ouders van mijn merrie c.d.djamal stond toen bij t baps ingeschreven en fahrida bij t avs.
bedankt heb gekeken maar dat is haar niet. ouder kloppen niet en ze is te jong even oud als mijn merrie dus ze zal minstens paar jaar ouder moeten zijn. ben ooit eens gebeld door iemand die haar kenden maar ben adres enzo kwijt....heb wel gehoord dat ze nog weleens bij flaxman arabians is geweest om te dekken de oma van mijn pony staat daar ook naxaba en hassan s zit er ook in
dat is toevallig.. heb naxaba trouwens een aantal jaar geleden gezien toen liep ze nog met een veulentje.... ze lijkt best wel op mijn merrie zeiden ze daar ze zagen de foto en zeiden gelijk die lijken wel ook kende ze haar moeder die was daar eens geweest om te dekken..hoe ziet jou paardje eruit
dat is toevallig.. heb naxaba trouwens een aantal jaar geleden gezien toen liep ze nog met een veulentje.... ze lijkt best wel op mijn merrie zeiden ze daar ze zagen de foto en zeiden gelijk die lijken wel ook kende ze haar moeder die was daar eens geweest om te dekken..hoe ziet jou paardje eruit
ze is nu 12 geworden in juli kan ook juni zijn *schaam* heb trouwens dat show halster daar gekocht en kregen gelijk een rondlijdinge enzo was wel leuk daar. toen stond dr op dr ook nog hassan s die dekte toen nog...