wie heeft een paard van vincentvincent

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

linnie1986

wie heeft een paard van vincentvincent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 18:45

hallo ik heb een 7 jarige vincent maal trablemaker!!!! ik zou graag willen weten hoe de nakomleingen van vincent zijn, die van mij is namelijk erg zogenaamd schrikkerig maar ontsentend lief
kus lindsay

_RobinA_

Re: wie heeft een paard van vincentvincent

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 18:12

DE Vincent? Vader van Cabochon? dan heb ik een kleindochter!!! Pocahontas is een 8-jarige dochter van Cabochon en het is echt een superpaardje!!! Super lief, werkwillig noem maar op!!!

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 07:41

Unika schreef:
DE Vincent? Vader van Cabochon? dan heb ik een kleindochter!!! Pocahontas is een 8-jarige dochter van Cabochon en het is echt een superpaardje!!! Super lief, werkwillig noem maar op!!!

ja idd dan komt cabochon naar boven, verde ken ik eigelijk weinig nakomelingen van Vincent maar die is ook al even dood toch? Cabochon daar hebben wij er wel 3 van gehad en er staat er nu nog 1 bij ons op stal...

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 11:27

Ik ken ook een Vincent. Deze was echt ongelooflijk braaf en lief. Hij is Z2+wp geworden. Hij ging altijd met ons mee naar het bos. Als schokdemper voor de jonge paarden...

Ik ken echter ook een Vincent die niet zo makkelijk is. Hij heeft heel veel spanning en gooit ook regelamatig zijn tong over het bit heen... Ze is er inmiddels wel Z-dressuur mee..

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 20:51

Ik heb een Vincent x Rechter http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=10514
Het is een paard met een hele hoge aai-baar-heids-factor
Op stal staat hij alles de hele dag in de gaten te houden en je komt niet langs zijn box
zonder hem een aai over z'n bol gegeven te hebben
Onder 't zadel hardstikke braaf maar geen dooie.
Afbeelding

trowing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 15:34

ik heb ook een vincent gereden rintintin paard was Z2 dressuur wat een gangen had dit paard. en super mak. hij loopt nu in amerika hoger dressuur heb helaas geen foto. en ik heb zelf ook nog 1 cabuchon staan en op het werk meerdere gehad van van Norel

CD28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 16:23

trowing schreef:
ik heb ook een vincent gereden rintintin paard was Z2 dressuur wat een gangen had dit paard. en super mak. hij loopt nu in amerika hoger dressuur heb helaas geen foto. en ik heb zelf ook nog 1 cabuchon staan en op het werk meerdere gehad van van Norel

Je bedoelt vast een Cabochon

trowing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:09

ow ja sorry typfout