Wie berijdt er een afstammeling van Darlington?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Raffy

Wie berijdt er een afstammeling van Darlington?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 18:02

Hallo, ik ben op zoek naar ruiters die, net zoals ik, een nakomeling van Darlington berijden. Gaarne zou ik willen weten wat voor paard dat is, of deze makkelijk te berijden is of juist niet. Het paard van mij, een ruin van 1.70 m., is erg lief en betrouwbaar in de omgang en op stal, maar als ik erop zit, schrikt hij voor alles en nog wat (vooral loslopende hondjes of een jasje wat over de bakrand hangt e.d.). Daarentegen auto's en trekkers doen hem niets. Judith Scholte rijdt Sumner (V. Darlington) en daarvan las ik dat dat ook niet zo'n makkelijke is. Wie kan mij een antwoord geven? Alvast bedankt.

ikkesikke

Re: Wie berijdt er een afstammeling van Darlington?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 21:20

mijn zusje rijd ook een darlington en dat is ook niet zo makkelijk met rijden, bijna niet moe te krijgenals je meer wilt weten stuur ik ze wel een mail. zij kan er alles over zeggen

Raffy

Re: Wie berijdt er een afstammeling van Darlington?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 07:31

Dat zou erg fijn zijn, want ik ben eigenlijk bijna al zo ver dat ik hem wil verkopen wegens niet klikkende combinatie. Maar eigenlijk wil ik dat niet, want het is zo'n lief paard