wie hebben er afstammelingen van de hengst niveau, of wie kan me wat meer over de afstammelingen vertellen. ik zelf heb een niveau x abgar. zij is gewoon een leuk paard om te zien haar gangen zijn gewoontjes, ze kan goed vrijspringen en ze heeft echt een super karakter en is super intiligent.
Bij ons op stal is een 3-jarige merrie van Niveau. Ik vind het een prachtdier, leuk beest, maar helaas wil de fokker/eigenaar haar verkopen. Ze is niet zo erg groot, maar kan erg goed springen. Ze is nog niet zadelmak. Als veulen werd ze uitgezonden naar de nationale veulenkeuring in Ermelo. Je kan haar ook zien op www.stalveenhof.nl.tt
Heb zelf een paar keer op Niveau gereden toen ik stage liep, wat een superbeest! Meisjes van 12 brachten hem naar de stapmolen en wat een nek. Ik hou van hengsten die echt een body hebben en niet van die iele barbiepoppetjes en Niveau is echt heel stoer. Hij is onder het zadel alleen verschrikkelijk lui, ha ha!!!
bij ons staat een niveau X heidelberg ( als k het goed typ )
leuk paardje om te zien, het is een merrie,nu 4 jaar als het goed is , donkerbruin, en ze hebben haar gekocht als e-pony, maar blijkt toch uit te groeien tot een aardig paardje,,,
ze heeft een super karakter, zo wel op stal als met rijden....