Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anniej88 schreef:De moeder van mijn pony is Sulaatik's Personality..
.. Sulaatik's Personality ken ik kwa naam,, maar verder weet ik er niks van,, ALs je een foto weet te staan van hem op internet of jij kan mij er eentje Anniej88 schreef:Mijn pony heet Quatro. Ik ben Z springen en Z2 dressuur met hem maar ik spring geen wedstrijden meer met hem wel thuis nog enzo. Ik zit nu in het B-kader dressuur met hem. Maar ik kan ook geen foto's vinden van zn moeder.
Anniej88 schreef:Mijn pony heet Quatro. Ik ben Z springen en Z2 dressuur met hem maar ik spring geen wedstrijden meer met hem wel thuis nog enzo. Ik zit nu in het B-kader dressuur met hem. Maar ik kan ook geen foto's vinden van zn moeder.
De jury zei: (Mevrouw Retera) Dat mijn Pony Internationale Allure had en dat ik netjes reed
Mic schreef:Wij hebben een New Forest merrie waarvan de moeder Sulaatik's Lemon Yellie is en Moedersvader Sulaatik's Benji. Onze merrie heet Cinquant's Cranberry Yellie, ze is drie jaar en ze is ook een valk. Wij zijn ze nog aan het inrijden, ze was eerst super braaf maar gaat nu uitproberen. Ze bokt veel op been.
Heb jij ook een foto van jouw pony?

Neonlight schreef:Dan zal ik een foto van jouw en Cappucino erop zetten.![]()
Overigens zijn deze pony's familie van elkaar. Sulaatik's Lemon Yellie is een dochter van de moeder van Cappucino, Sulaatik's Yellie Marmelade. Sanne, deze pony hebben wij allebei gezien bij de fokster in Haps.
Jammer dat de foto het niet doet
.. Elena schreef:de foto doet he thoor ik sie hem
In http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=29&t=453383&hilit= staan meer foto's.
Cappuccino schreef:Anniej88 schreef:Mijn pony heet Quatro. Ik ben Z springen en Z2 dressuur met hem maar ik spring geen wedstrijden meer met hem wel thuis nog enzo. Ik zit nu in het B-kader dressuur met hem. Maar ik kan ook geen foto's vinden van zn moeder.
O ben jij Anne? Heb jij afgelopen jaar op de Bouwse Plantage gereden? Als jij dat bent weet ik wel welke pony je rijd! Echt een mooie pony ook heb ik veel foto's van je pony gemaakt! Heb je msn?
Groetjes Sanne xxx
Jah ik heb in Wouw gereden idd maar kan je de foto's hierop plaatsen?? En anders: annevanderweerd@hotmail.com
Jah ik heb in Wouw gereden idd maar kan je de foto's hierop plaatsen?? En anders: annevanderweerd@hotmail.com
maar ik stuur ze wel via je e-mail als je online bent
CocoChanel schreef:Bij ons op de club liep vroeger een Sulaatik's Vivaldi, een hengstje.
Hij liep Z2 onder Anneke Rutten ( dochter van Bert Rutten).
Kent iemand die pony?
Neonlight schreef:Alleen van horen zeggen en van foto's. Dit moet hem zijn: