Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

joostvangestel schreef:Demografisch gezien zal Nederland in 2100 stokoud zijn waarschijnlijk.

joostvangestel schreef:En hoe doen we aan genetische manipulatie? (we maken een paard op bestelling in het laboratorium).
CGJ12 schreef:25 jaar gelden zeiden mijn leraren ook al dat dat in 2000 op zou zijn........ (stelletje paniekzaaiers!) maar de voorraden zijn nu nog veel groter dan toen gedacht werd. Dat spul maken we echt op tot de laatste druppel zolang het economisch nog uit kan. Kyoto of geen Kyoto.

gevonden schreef:welnee je kan over honderd jaar je eigen paaard samenstellen op internet, met de creditcart betalen en hij word binnen 24 uur thuis afgeleverd
joostvangestel schreef:Of importeren onze kleinkinderen over 100 jaar gewoon alle paarden uit Namibië?

Mireille1970 schreef:Dan KLONEN we allemaal onze eigen Salinero of Rubinstein of Ferro haha
adriana schreef:Hmm wel leuk, maar houd dan ook rekening met de levensduur... klonen leven niet zo lang...
) CGJ12 schreef:adriana schreef:Hmm wel leuk, maar houd dan ook rekening met de levensduur... klonen leven niet zo lang...
Zoveel te beter, want een gemiddeld paard boven de 14 voegt echt niks meer toe. Die kost alleen nog maar geld ......... (net als 65-plussers...)
Ik hou het wel bij een echte, hoef geen kloon! Om heel eerlijk te zijn: ik vind dat ook allemaal maar een eng idee, dat klonen.