Cesair kan een zeer intelligente en gevoelige persoonlijkheid worden naar mijn idee, haar hoofd is mooi verfijnd, sommige tinkerveulens hebben echt al een ramshoofd.
Haar oogjes zitten mooi aan de voorkant van het hoofd wat inhoudt dat ze zelfbewust is
ook heeft ze een breed vlak tussen haar ogen, dat gaat haar een intelligentie geven waarmee ze onervaren mensen kan overtroeven.
Ze is nu al intelligent, maar ze is verder nog niet ontwikkeld, toch is dit al een mooi begin want sommige veulens hebben echt nog van de vlakke kaken en onverfijnde snuitjes, die lopen naar mijn idee gewoon al wat achter met hun mentale ontwikkeling.
Verder is haar snuitje mooi verfijnd, wat aangeeft dat ze vriendelijk is
en haar bovenlip is goed gevormd, het is, en wordt dus een echte denker.
Haar oogjes staan mooi open en helder, wat erop duidt dat ze goed geinteresseerd is in de wereld om zich heen
Wat me als eerste opvalt als ik naar de foto van voren kijk zijn haar oren, prachtig gevormd en mooi recht omhoog, dit wijst ook al op intelligentie en een energiek karakter, ze zou wel heftig kunnen worden als er teveel druk op haar staat.
Verder heeft ze mooi 1 kruin op dr hoofd dus is ze vrij ongecompliceerd.
Als Cesair een goede consequente opvoeding krijgt en er worden vaak leuke en afwisselende dingen met haar gedaan groeit ze uit tot een mooie intelligente en gevoelige persoonlijkheid, een paardje dat graag werkt en dan ook echt geinteresseerd, enthousiast en energiek is
een echt open paardje is ze dan wat mensen ook echt vertrouwd en er graag voor werkt
Roos, volgens mij klopt dit verhaal helemaal!!!
Hierbij nog wat foto's van afgelopen donderdag.
Eerst bij mams uit de bak mee-eten.
en daarna lekker grazen, dat gaat wel moeilijk met die lange stelten.......
Heb je nog wat lekkers?
Ik krijg al best mooie sokjes toch?
Tot de volgende keer!
Klinkt heel interessant