Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Myrdal schreef:Rhino is ook een grote boosdoener
Ik heb utrecht ook om info gevraagt voor rhino en toen zei utrecht van je moet je merrie laten enten met de 5e de 7e en de 9e maand voor rhino.Dus ik doe dat dan maar.Maar ik denk nu gewoon van als het goed vast zit en alles is okeej zal het wel goed gaan als er iets fout gaat dan is er toch iets niet goed geweest toch??? patty1985 schreef:Jeetje dat is wel heel erg zegIk heb utrecht ook om info gevraagt voor rhino en toen zei utrecht van je moet je merrie laten enten met de 5e de 7e en de 9e maand voor rhino.Dus ik doe dat dan maar.Maar ik denk nu gewoon van als het goed vast zit en alles is okeej zal het wel goed gaan als er iets fout gaat dan is er toch iets niet goed geweest toch???
haha.Ik denk dat iedereen die nu een drachtige merrie heeft of had daar ook veel last van had of heeft haha althans ik wel haha.
patty1985 schreef:Ja daar heb je ook helemaal gelijk in alleen het is ze vreselijk moeilijk om er niet aan te dnekenhaha.Ik denk dat iedereen die nu een drachtige merrie heeft of had daar ook veel last van had of heeft haha althans ik wel haha.
ik heb er eigelijk geen woorden voor nou heel veel sterkte hoor.