Met een vandaag 8 weken oud veulentje naar de keuring in Lonneker.
Het was voor ons allen de eerste keer.
Gelukkig was Stieneke Schiphorst van Stal de Hoop uit Vroomshoop onze leidraad.....
Ardino en Honey waren beiden verschrikkelijk braaf. We moesten vrij lang wachten en ze bleven super mooi staan.
Ook het toiletteren was veel werk maar een makkie.....
We zijn 6e geworden. Ardino stond goed in het model. Had wat te grove gewrichten. Hij was veel te lief voor een hengst (JOEPIE) en nog te speels. Hij werd losgelaten en dacht gelijk dat ie op de speelplaats aangekomen was. Lette niet meer op moeders, voorbrengers, rammelaars. Zoek het allemaal maar even uit ik speel......
Schattig maar niet in de ring....
Ze hadden ook echt gelijk daar, als je de foto's kijkt zeg je niet goh wat een stoere hengst, maar eerder wat een lieffie.... Nou dat mag van mij......
Nu de foto's:

Eerst scheren en knippen. Was geen probleem. In de opvoelbox bij mama reageerde Nootje echt nergens op.....

Even lekker soppen. Dat lekkere warme water....

Stoer ben ik he? Met mijn leren halster.....

MAMA ik moet Plassen......

Vind je mijn merrie zo niet schitterend. Ik ben helemaal trots. Vooral omdat ze zo verschrikkelijk eruit zag toen we haar kregen.....

Ja, nu gaan we het doen.

Het stilstaan ging wel netjes. Op deze foto zie je goed wat een droppie het is in plaats van een stoere hengst.....

Ach en na het dollen heb ik heus ook nog een paar passen goed mijn best gedaan hoor. Ik kan het wel.....

.