concour rijs

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

M_en_M

concour rijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 10:54

hoi wie gaat er naar het concour in rijs daar komen heel veel tuiger hackney's grote en kleine maat en ook friezen allemaal in verschillende aanspanningen en er is ook springen
het is zaterdag 6 augustus
en dit jaar komt anky van grunsven met salinero langs een showtje gevenomdat het dit keer vooor de 60ste keer is
en het word nu gehouden bij manege gaasterland
ik ben tot nu toe bijna ieder jaar geweest en was wel benieuwd of er hier iemand ook heen ging

groetjes mary

Nibbit

Re: concour rijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 10:57

Volgens de kranten hier neemt Anky Salinero niet mee, maar word het waarschijnlijk Krack C.
Ik woon er vlak bij, maar kan er niet heen, moet helaas werken....

M_en_M

Re: concour rijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 11:02

Lamyra schreef:
Volgens de kranten hier neemt Anky Salinero niet mee, maar word het waarschijnlijk Krack C.
Ik woon er vlak bij, maar kan er niet heen, moet helaas werken....

dast is jammer woudie salinero nou wel eens in het echt bekijken maar krack c is ook niks mis mee vind het ook wel en mooi paard
en jammmer dat je moet werken
ik ga meestal met me moeder en we houden de eerste zaterdag van augustus altijd vrij voor dit concour vind het een leuk concour om er heen te gaan kijken we zitten er meestal ookaltijd als 1 van de eerste mensen rond 8 uur smorgens zitten we er meestal al
wel gezellig zo'n dagje uit