Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Showjumper schreef:Timeless, Radisson en Pacific zijn ook allround hengsten, maar over de nafok van deze hengsten kan ik niet veel zeggen.
Citaat:Ik vind persoonlijk dat indoctro annex kleintje verhaal.....onzin....
btw bij het kwpn staat ie als 168 hoog geregistreerd, noem ik toch echt iets ander dan niet erg groot....
annegti schreef:Odermus R. Royal Bravour kan ook nog![]()
Donja, ik ben het niet echt met je eens. Ken verschillende E-ponies van Indoctro, die overigens gigantisch kunnen springen. Ook de draf van Indoctro vind ik niet echt geweldig. Ik zou Indoctro dus niet gebruiken bij een kleine merrie. Wel met een wat grotere merrie die wat kan gebruiken in de galop en extra springvermogen.
katrienh schreef:Citaat:Ik vind persoonlijk dat indoctro annex kleintje verhaal.....onzin....
btw bij het kwpn staat ie als 168 hoog geregistreerd, noem ik toch echt iets ander dan niet erg groot....
Het is niet omdat vader 1.68 is, dat zijn nakomelingen ook die maat krijgen. Met een kleine merrie moet je niet met Indoctro fokken, maarja is misschien mijn mening.
Citaat:Indoctro, zelf niet heel groot, .
Citaat:er was hier iemand die dit schreef:
Quote:
Indoctro, zelf niet heel groot, .
daar was dus mijn reactie op....168 is toch een mooi maat.....
sigrid1182 schreef:[
daar was dus mijn reactie op....168 is toch een mooi maat.....
en voor de rest reageer ik maar niet op het geschrevene....
[/quote]