wat vinden jullie van de volgende hengst . Peking. Het is een Polytraum van Polydor uit een moeder van Paradox I. Het is een Westfaler. Hij kan super goed bewegen en ook heel goed springen. Ook had hij een zeer goede hengstleistungsprüfung. Hij staat ter dekking bij het landgestüt Warendorf in Duitsland
Vorig jaar had hij zijn eerste dekseizoen. Er wordt oa een hengstje van peking x Baloubet du Roeuet geveild op de NRW veiling. Pittsburgh heet hij. op de site staat ook een filmpje
Mmmm interresant... Moet 'm maar eens in de gaten houden. Wil toch volgend jaar of het jaar erop mijn merrie weer laten dekken en die is half Westfaals (v. Rossini).
Afstamming van mijn merrie is Rossini x Wolfgang x Pion x Meridiaan. Ben nu al het nadenken over een nwe partner voor haar.
Die Numero Uno is ook een mooi veulen. Qua afstamming zou peking wel bij de afstamming van je merrie passen. Wij denken er ook over onze merrie erdoor te laten dekken.
Ja ben ook zeer tevreden over dit veulen. Is nog 3 jaar afwachten natuurlijk, maar tot nu toe lijkt het zeer goed. En wil toch een beetje richting springen en ook Peking lijkt me dan wel een geschikte kandidaat. Hou me op de hoogte als je er mee dekt.