De administratieve rompslomp daar kom ik wel uit, maar hoe zit het met de naamgeving bij het NRPS, ik lees er of overheen op de site of het staat er gewoon niet op
. Hengstveulen met de 1e letter van de naam van de vader en merrie vrije keus? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Hengstveulen met de 1e letter van de naam van de vader en merrie vrije keus?
je hebt ons er niet eens voor nodig
GvdT schreef:je hebt ons er niet eens voor nodig
. Ik had gekeken naar twee papieren van paarden hier op stal, de een was een ruin met dezelfde 1e letter als zijn vader. De ander was echter een merrie die ook dezelfde 1e letter had als haar vader, maar de rest van haar moederlijn hield weer niet de letter van de vader aan. Vandaar dat ik twijfelde
. Ziolette schreef:GvdT schreef:je hebt ons er niet eens voor nodig
Bedankt voor de bevestiging dan![]()
. Ik had gekeken naar twee papieren van paarden hier op stal, de een was een ruin met dezelfde 1e letter als zijn vader. De ander was echter een merrie die ook dezelfde 1e letter had als haar vader, maar de rest van haar moederlijn hield weer niet de letter van de vader aan. Vandaar dat ik twijfelde
.
. We kunnen eea nog omzetten maar het maakt ons eigenlijk niet uit waar het toekomstige veulen straks geregistreerd wordt (NRPS of KWPN reg A).