Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(geluid was toen erg slecht, dus we hoorden weinig van wat er gezegd werd) en onze merrie is springengefokt. We wilden een allrounder of een volledig springgefokte hengst voor onze merrie. Aachen bleek echter ook reservekampioen springen op de hengstenkeuring van westfalen te zijn en zijn cijfers voor beweging zijn ook beslist niet verkeerd (9-ens en 9,5 springen, gem. 8 voor de bewegingen, maar ik weet ze niet uit mijn hoofd
dat hou je tegoed). Ik vermoed dat ie bij Imke helemaal geen balk meer te zien krijgt, maar het lopen gaat hem prima af
. We hebben hem ook een paar keer thuis zien lopen en het lijkt een zeer werkwillige hengst. Op stal was het echt een brave.
) er staan nog een aantal foto's van hem op www.paardenfoto.nl geloof ik! en dan bij wassenaar kiviettrofee en dan bij gala en dan pagina 6 ofzo iig ergens aan het eind/midden. 

. Mansolein schreef:ben benieuwd hoeveel merrie hij nu gaat dekken nu hij bij bartels staat.
. Mansolein schreef:dat zeker ja, maar ik denk sowieso wel dat hij meer aandacht zal gaan krijgen. Hoeveel was trouwens dit jaar het dekgeld?
.