Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

fabjuh1987 schreef:wat leuk joh! heb je al foto's van der??
een vriendin van me heeft ook ene poolse merrie, een ponytje, echt een scheetje! Heel toevallig hebben we gister nog de papieren bekeken maar we kunnen het niet lezen is namelijk allemala in het pools :S
Iig veel succes met je nieuwe aanwinst!

fabjuh1987 schreef:wat leuk joh! heb je al foto's van der??
een vriendin van me heeft ook ene poolse merrie, een ponytje, echt een scheetje! Heel toevallig hebben we gister nog de papieren bekeken maar we kunnen het niet lezen is namelijk allemala in het pools :S
Iig veel succes met je nieuwe aanwinst!

Nimber schreef:Ik heb ook een poolse zwaarwarmbloed merrie. Ik heb haar hier in Nederland over laten schrijven naar het IHW.
Pieterr schreef:ik heb een tijd op een merrie gereden waar geen papieren meer bij waren maar die Pools zou zijn. Mijn eigen ruin (zie profiel) is een afstammeling van haar. De merrie heeft dus geen papieren maar wel nummer op haar rug. Kan ik haar afstamming op deze manier opsporen ?
Yvonnelind schreef:Pieterr schreef:ik heb een tijd op een merrie gereden waar geen papieren meer bij waren maar die Pools zou zijn. Mijn eigen ruin (zie profiel) is een afstammeling van haar. De merrie heeft dus geen papieren maar wel nummer op haar rug. Kan ik haar afstamming op deze manier opsporen ?
Leuk paard, je ruin in het profiel. Mijn Poolse paard heeft geen nummer op haar rug, maar wel een brandmerk (lijkt wat op het profiel van het hoofd van een indiaan) op haar bil. Ik heb er ook een pools paspoort bij. Geen idee of je zo haar voorouders of zo op kan sporen met die rugnummers, maar dat zou je toch wel denken... Ze zetten die nummers er niet voor niks op toch?
maar zo te zien zijn er meer Poolse meiden die t kunnen.... Kasss schreef:Ik kan t ook voor je vertalenmaar zo te zien zijn er meer Poolse meiden die t kunnen....
!