V: Odermus R (Calido I x G.Ramiro Z x Joost x Abgar XX)
M: My Lady (Uniform x Ivanhoe keur x Eros ster)
En zo ja wat zou jij er dan opzetten?
laat maar horen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Breitling schreef:Ja ik vind het een super leuk paard en ben geintresseerd in dat paard, mijn vader vroeg zich af of hij er ooit een veulentje mee zou kunnen fokken. We zijn dus geen fokkers maar gewoon voor een keertje.
Maar jij kent de merrie dus ook is het een lief paard?
maar geen echte excessen in de lijn (iig vind ik) denk dat je er een zeer leuk paard aan hebt, en zeker leuk om een veulen mee te fokken...
Breitling schreef:zal het een tegen me vader zeggen, misschien wil die me wel sponseren
baroen schreef:och jee, ik kan je zo even geen naam noemen... maar persoonlijk zou ik er iig een springgefokte hengst op willen... puur om op die lijn door te zetten, nl erg goed springpaarden bloed... ( heb jij het hier over vroluck? een merrie bij roelofs?
hananya schreef:
Verder zou ik hier niet eens zo heel erg veel belang aan hechten, wanneer het maar voor een keertje is. En volgens mij verkoopt Roelofs ook niet zo snel paarden die klinisch of op rontgen niet goed zijn... Daar hebben ze een te hoge reputatie voor vast te houden.![]()
Groetjes
libke schreef:hananya schreef:
Verder zou ik hier niet eens zo heel erg veel belang aan hechten, wanneer het maar voor een keertje is. En volgens mij verkoopt Roelofs ook niet zo snel paarden die klinisch of op rontgen niet goed zijn... Daar hebben ze een te hoge reputatie voor vast te houden.![]()
Groetjes
volgens mij is dat net hun filosofie :wat niet voldoet qua veterinaire / aanleg/ prestatie wordt juist wel verkocht of dacht je dat ze alles verkopen wat goed en correct is en met het "afval" verder fokken?