Wie heeft er Pharaonxx aftsammelingen (gezien)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WowAmigo

Wie heeft er Pharaonxx aftsammelingen (gezien)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 16:45

Hoi,

Mijn paar bleek drachtig toen ik haar kocht, jawel van Pharaonxx.
Het veulen (hengst) is nu 2 jaar, maar de eerste nakomelingen in Nederland zijn nu drie. Ik ben benieuwd of iemand al nakomelingen heeft zien springen of lopen!

Die van mij loopt nog op de groep en die heb ik in zijn hele leven nog geen pas zien draven (hij stapt of galoppeert...) laat staan springen.

De moeder is een AnimoxGrannusxZeusxAbgar, dus aan de genen zal het niet liggen, haha.

Maar ik ben erg benieuwd wat de rest van de afstammelingen doet!

Jodievanmij

Re: Wie heeft er Pharaonxx aftsammelingen (gezien)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:58

Hier op stal stond ook een nakomeling van pharaon xx maar die is inmiddels verkocht die zou nu 1 jaar oud zijn.. Het was een heel leuk beesie een Hengstje met een superfijn karakter..Zijn moeder was toen drachtig van een tweeling maar dat wist de eigenaar niet ze was wel gescand en alles.. maar zijn broertje heeft het dus niet overleefd Hij heeft dus wel een tegenslag gehad maar hij is echt niet achtergebleven.. Hij had 3 supermooie gangen en een heel leuk koppie..ik kan je een foto sturen dat hij in beweging is maar dan moet je me maar pm sturen..

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 08:57

Wij hadden en 3 jarige Pharaon XX ( x Ahorn) merrie op stal, deze is op de CK Groningen voorlopig keur verklaard en is net verkocht. Heb helaas geen foto.

jubeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 10:46

Stoeterij de Garst heeft met hem gefokt, ze hebben er nu een te koop staan. Leuk paardje. Staat een advertentie met foto op marktnet.nl