Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cassidy"]
[quote="vanda's schreef:Ze moet wormspuiten hebben voor Drachtige merries.
) Paard was voor de kar beleerd en onder zadel, moest ook maar naar de keuring (weer nlg 1000 voor een maandje weg..) affijn, het paard zou NOG meer waard worden als er een veulen bij kwam. Dus ook maar naar de hengst (in augustus / september nog een keer) en waar bespaard men op? Inderdaad....de hengst. Heb je een merrie met kwpn stb papier, laten ze die dekken door een vage onbekende hengst want dat kostte maar 200piek. Nu moet de merrie ergens juli / augustus smijten....is nog dikker dan mijn merrie die in mei moet....die man geeft haar volop kuil, barstens vol met suikers. De hoeven zijn ontzettend week, paard zit slecht in het vacht en is in zeer slechte conditie. Het is gewoon schandalig want als je die merrie zo ziet, nou ik weet niet of ze er dan nog wel is als t veulen komt! Dus ik zeg tegen die man dat hij beter minder kuil kan voeren en elke dag brokjes, en wat ikzelf doe is extra vitamines / mineralen, maar dat krijgen al mijn paarden met winterdag. Wat wordt daarop geantwoord?