heeft er iemand een paard van de hengst Stornello ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Steph1989

heeft er iemand een paard van de hengst Stornello ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 22:57

Stornello was een engels volboedpaard, maar z'n veules zijn goedgekeurd voor het KWPN stamboek, hij was een duits renpaard.
Heeft er iemand mss ook een paard van deze hengst ? Of kent iemand er een paard van ?
Mijn paard heet Margje en is in 1994 geboren, van Stornello natuurlijk en de merrie Hyasinta, als iemand één van deze paarden moest kennen -> reageer je ffie ?

X

PhiaBink

Re: heeft er iemand een paard van de hengst Stornello ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 21:57

Ik heb een dochter van Stornello gehad. Ze heet(te) officieel Huntasie, maar hebben haar High Anxiety genoemd. Ze was nogal groot.
Ik heb helaas 7 jaar met haar getobt en haar verkocht aan een kennis die buitenritjes met haar maakt. Ze had een stofwisselingsprobleem.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:00

Ik heb zelf een Stornello merrie en ken nog een volle zus van haar. Ik heb je een pb gestuurd!

Foto's Stornello:
Afbeelding

Afbeelding

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:09

Ik heb ook een Stornello gehad.. Dezelfde als jou Marygtje

Margje genaamd een vos merrie.. mijn vriendinnetje! Een echte merrie op stal.. niet willen knuffelen, maar zodra ze in het land of in de bak stond kon je alles met haar doen. Buitenritjes alleen was een drama, ze wou niet van het erf af en dan hebben we ook flinke strijd gehad, maar zodra er iemand mee ging was het klaar en vond ze het leuk, ook al was het een mens of een hond.

Dressuur vond ze niks aan.. springen een passie. Ik moest stappend op de hindernis af en zodra 'm zag dan ging die kont eronder en dan moest je maar zorgen dat je mee ging anders had je een probleem.

Ik heb heel veel plezier en fun met mn meisje gehad, maar ivm financiele problemen moest ik haar verkopen, waar ik tot op de dag van vandaag nog ontzettend veel spijt van heb! Het was april 2004 en het was een vreselijke dag. Ik weet dat ze naar mensen in Drenthe is gegaan en nog geen half jaar later stond ze op marktplaats.. dat ging me echt aan het hart.. daarna ben ik haar uit t oog verloren, tot aan vandaag..
Maar nu lees ik dat ze artrose heeft en jij haar misschien wil verkopen of al verkocht hebt.. jammer.

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:13

2003 ipv 2004

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 00:08

Oud topic en daarom een slotje.