Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Samen met een vriendin!

Volgens mij kan iedereen hier aan mee doen, mits natuurlijk lid van het AVS. Ik wil dan met Saké en Kayo mee doen, als dit kan en anders moet ik kiezen met wie ik ga
Maar je mag ook gewoon met veulens/jaarlingen mee doen. Het is eigenlijk gewoon een show/keuring, maar er word precies verteld wat je moet doen en het is geloof ik niet officieel, maar meer om eens te kijken wat het nu inhoud en verder word natuurlijk je paardje beoordeeld door een officiele keuring
Ik denk eigenlijk dat ik maar voor de amateur ga, volgend jaar. Omdat ik nog weinig van shows af weet, vaak worden je paarden ook door officiele voorbrengers voorgebracht. Maar ik ga wel naar Ermelo, met of zonder paard, lijkt me erg gezellig!
.
)!! Met 1 woord schitterend! Heb echt genoten!
! Ik vind hem ook echt zo gaaf!! Hij is, vind ik, zo apart, zonder overdreven te zijn, en ja, die draf... daar ga ik later wel gebruik van maken
!!! sherif schreef:Ook Wouter en ik hebben een SUPER weekend gehad mede dankzij onze kanjer: PLADYKT!!![]()
![]()
Pladykt zal zijn show-carriere afsluiten op de Nederlandse Kampioenschappen en zal volgend jaar lekker samen met mij de dressuur-ring onveilig maken!!!
Maar laat op de Nederlandse Kampioenschappen wel je nagels zitten hé
Je was heel nerveus geloof ik in Exlo. Maar ik moet zeggen jullie vormen een mooi paar.... Een witte Hengst en daarnaast een mooie dame geheel in het wit gekleed!