Wat denken jullie van de KWPN hengst Sydney

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

carrembally

Wat denken jullie van de KWPN hengst Sydney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 19:55

De koptekst lijkt duidelijk.

Ik Heb dit jaar zelf drie hengstveulens van Sydney gefokt. Uit een Samber; Damiro en een Kroongraaf merrie. Zijn echt superbewegende veulens met veel front en formaat.

De Sydney uit de Samber gaat 4 augustus naar de CK in Exloo.

Brennie

Re: Wat denken jullie van de KWPN hengst Sydney

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 14:46

Ik vind het een prachtige hengst die super kan springen en ook nog bewegen. Heb hem nou al een paar keer op hengstenshows gezien en was elke keer weer onder de indruk. Jammergenoeg past hij niet bij mijn merrie anders had ik zeker voor Sydney gekozen!
Groetjes Brennie

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 14:06

Hier bij ons op stal staan ook twee sydney`s de ene is een henst van 1 jaar oud sydey x indoctro x ahorn maar die is verkocht en een merrie ook 1 jaar oud sydney x flemmingh x purioso 11..zijn fijne paarden mooi gebouwd en goed aan de maat.. met 3 supergangen een fijne chique hoofdjes..zijn ook makkelijk in de omgang heb er wel foto`s van maar krijg ik hier niet op

carrembally

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 15:13

Dit is mijn Sydney topper. was 5 in zijn groep tijdens de centrale keuring van Drenthe!!

Afbeelding

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:22

Haha, ik wist alleen dat Sydney een schimmel was. Dan weet ik nu dat hij bruin geboren is
Mooi veulen, hoe oud is hij hier?

carrembally

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 15:26

Deze foto is afgelopen donderdag genomen tijdens de Centrale keuring te Exloo. Veulen is van begin april ( en te koop).

Ik heb een vos van Sydney uit een vos merrie en een schimmel uit een donkerbruine merrie. Dus alle kleuren...

pukpaleis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:27

Sydney: op stand een hengst met een machtig front en veel uitstraling voorstand iets steil rug wat plat en strak achterbeen wat lang en klein gehoekt croupe mocht hellender...in beweging weinig lichaamsgenruik draf wat kort gallop ruimer. Op de sprong veel inzet en vermogen houdt hals wat hoog en mocht meer door het lichaam springen...veulens: soms wat weing uitstraling in het hoofd mooie fronten drukken rug wat weg in beweging achterbeen gehoekt en vaak wat traag... ben bang dat veel Sydney's toch uitgroeien tot "te gewone" paarden maar ze vallen als veulen door hun front en uitstraling wel op...

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:00

Ik denk dat er leuke sportpaarden uit te fokken zijn. Gewoon een kwestie van de juiste keuze maken, dat geld voor elke hengst/ merrie.

carrembally

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 18:20

volgend jaar komen de eerste 3 jarigen van Sydney op de keuring. We zullen dan zien wat de praktijk ons vertelt. Ik denk dat we nog heel veel van de nakomelingen van Sydney zullen horen.

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:12

Ik heb net mijn stage erop zitten bij de stal waar Sydney gereden wordt.
Hij heeft er niet de hele periode dat ik er was gestaan maar mijn indruk van hem is dat het een fijn te rijden beest is, hij laat zich goed bewerken en heeft een fijn karakter.
En kan natuurlijk gruwelijk springen