carlijn83 schreef:Hoi!
Een kennis van mij HAD een michelangelo. Maar dat werd op een gegeven moment zo'n mega-etter!
-----of dat eventueel aan haar lag of niet heb ik t nu niet over----
Nu hoor ik dus wel vaker dat michelangelo etters fokt.
Klopt dat?? Wat is jullie ervaring met afstammelingen van michelangelo??
Ik vraag dit omdat ik misschien geintereseerd ben in een paard (Zeoliet x Michelangelo)
Een paard kan in de handen van iemand die er kwa karakter helemaal niet bij past, kompleet onhandelbaar worden. Zo ken ik een dame die elk rustig, tevreden, lui en laconiek paard binnen 3 maanden gegarandeerd in de komplete stress jaagt! Serieus.
Zelf, ik heb altijd van die rustige dieren, ik ben zelf o zo relaxed met ze bezig...heb ook niet een echte wedstrijdmentaliteit zelf, ben gewoon niet fel. Mijn paarden zijn dan ook bijzonder braaf, allemaal, zonder uitzondering. ik heb mijn vorige paard dan ook verkocht omdat we gewoon letterlijk niet meer vooruitkwamen. hij laconiek, ik niet fanatiek...was bijzonder slaapverwekkend om naar ons te kijken
!
Wat betreft de Zeoliet x Michelangelo... Ik ken Zeoliet-nakomelingen als heel braaf. Koele dieren die wel wat tijd nodig hebben om lichamelijk sterk te worden, laat rijp dus. Michelangelo is toch duits bloed?
Gezien de bloedvoering hoef je volgens mij geen kikker te verwachten die rare dingen uitspookt.