stalon

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lovermier

stalon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 21:55

hoi

wie kan er meer vertellen over de hengst stalon

ik weet er verder niks van. ik weet wel dat de vader Sandro is en dus verder afstamt van Sandro Song

dit is een stalon afstamming die een tijd heb gereden en nu weer verkocht is

Salvador on fire '99 (stalon x grannus)
Afbeelding

Afbeelding

het was een leuk paardje maar heel erg wakker.
en af en toe vond ik um wat sterk.
met springen was ie heel snel maar je kun um opzich goed bij elkaar rijden en kwam je nog goed uit. had oog voor de sprong alleen liet ie af en toe zn voor beentjes hangen maar achter was ie super hij had altijd van die hoge wappers achter..en da heb ik geweten..hhaah..ging altijd net goed...

dit was me eerste paardje dat ik bij de paarden sprong en heb um t zelf dan ook geleerd..ja met veel lesse...maar op t laatst ging t helaas wat minder..werd sterker en hij wilde me iets te graag..maar later ging t dan wel weer..maar toen was ook al snel verkocht.

Gr mireille
maar ik rijdt bij een handelstal dus daar zijn ze al gauw weg..maar dat vindt ik niet zon probleem ik leer er heel veel van.

Mireille1970

Re: stalon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 06:12

Hé rij jij bij Stiphout in Venray?? Heb daar vaak paarden geprobeerd en meegenomen om te verkopen...

lovermier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 13:00

Dus niemand kent Stalon ??¿¿??

lovermier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 20:09

lovermier schreef:
hoi

wie kan er meer vertellen over de hengst stalon

ik weet er verder niks van. ik weet wel dat de vader Sandro is en dus verder afstamt van Sacramento song

dit is een stalon afstamming die een tijd heb gereden en nu weer verkocht is

Salvador on fire '99 (stalon x grannus)
Afbeelding

Afbeelding

het was een leuk paardje maar heel erg wakker.
en af en toe vond ik um wat sterk.
met springen was ie heel snel maar je kun um opzich goed bij elkaar rijden en kwam je nog goed uit. had oog voor de sprong alleen liet ie af en toe zn voor beentjes hangen maar achter was ie super hij had altijd van die hoge wappers achter..en da heb ik geweten..hhaah..ging altijd net goed...

dit was me eerste paardje dat ik bij de paarden sprong en heb um t zelf dan ook geleerd..ja met veel lesse...maar op t laatst ging t helaas wat minder..werd sterker en hij wilde me iets te graag..maar later ging t dan wel weer..maar toen was ook al snel verkocht.

Gr mireille
maar ik rijdt bij een handelstal dus daar zijn ze al gauw weg..maar dat vindt ik niet zon probleem ik leer er heel veel van.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 20:23