Mijn Ahorn merrie:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik heb wel op internet gezocht en die 2 bovenstaande foto's heb ik ook wel eens de revue zien passeren, maar ik vind juist dat er helemaal niet zoveel over hem te vinden is. Vandaar dat ik het hier plaats.

Mireille1970 schreef:Ik heb 3 Ahorns gekend, gewone bruinen met allemaal zelfde koppie als die hierboven, lang achterbeen en traag achterbeen. Wij noemden hem AUhorn omdat er zo veel afgekeurd werden toendertijd......
Lida schreef:Dus er is nog hoop zal het tegen Chantal zeggen, hij was al blij, is Fons nog hengst, ben zo blij voor hem dat hij niet tussen het wal en het schip is gevallen. Ben benieuwd hoe het mannetje het doet ga het zeker volgen, wanneer is dat is Varsseveld.
Hij hinnikt net uit zijn stal dat hij ook van mij houdt

Oosterhui schreef:ahorn staat nu in Italie voor de fokkerij, maar is ontzettend bejaard
gabyfedde schreef:Een kennisje van mij had een Ahorn x Rubinstein merrie. Qua uiterlijk en beweging een saai dier met niets extra's, qua karakter en op foto's wel goed.