Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rhea schreef:en als je je merrie drachtig krijgt mag je je gelukkig prijzen!
pukpaleis schreef:Ach als je een internationale topruiter bent (en in de beste omstandigheden bij Beerbaum) is er wat te maken van het dier maar als fok-hengst??, ze zult toch verdomt goed moeten rijden en presteren om je fok-product voor redelijk geld kwijt te kunnen als hij lijkt op zijn vader wat betreft de aanleg voor hoefkatrol......
Nee geef mij dan maar Nassau, springt alles een goede moederlijn met veel prestatie-paarden ,aansprekende nakomelingen en wel goed op de foto's...
Excuseme schreef:Heb alleen nog maar teleurstelling gehoord, niet drachtige merries. Om te mogen dekken ben je al 1200 euro sowieso kwijt, dan koop ik liever staatsloten.
libke schreef:Excuseme schreef:Heb alleen nog maar teleurstelling gehoord, niet drachtige merries. Om te mogen dekken ben je al 1200 euro sowieso kwijt, dan koop ik liever staatsloten.
Dan moet je niet fokken ,volgens mij is elke dekking een lotje van de loterij
Excuseme schreef:moet je niet fokken ,volgens mij is elke dekking een lotje van de loterij
lievenr schreef:jawel het moest dan eindelijk eens van komen marco poedersuiker en Montender Europees kampioen jumping in San Patringano, een van mijn favoriete hengsten van het ogenblik, en deze hengst moesten ze dan niet hebben bij het KWPN, wat jammer toch
lievenr schreef:na 4 maal geprobeerd te hebben is onze twenter drachtig van montender, hopelijk een merrieveulen
proficiat lieve gevonden schreef:ach ,er wordt zoveel verzwegen ,pukpaleis .
Waar denk je dat die goede witte schimmelhengst ,kwpn -gekeurd en veel gedekt heeft ,is gebleven ?
Juist ja die heeft lekker een chipje laten wegnemen .Hoeveel ongelukkige fokproducten zullen daar dan niet van rondlopen ...
Liever één met een drietje en een gouden medaille om zijn nek dan één met een ééntje die in zijn box blijft staan .
Welke schimmelhengst word hier bedoeld???????
Ik vind montender een wereld knol trouwens, en er zijn meer hengsten die niet helemaal goed op de foto zijn, las laatsat dat het kwpn heeft besloten minder kritisch te zijn op hengsten die hun sporen al in de sport hebben verdiend.
libke schreef:gevonden schreef:ach ,er wordt zoveel verzwegen ,pukpaleis .
Waar denk je dat die goede witte schimmelhengst ,kwpn -gekeurd en veel gedekt heeft ,is gebleven ?
Juist ja die heeft lekker een chipje laten wegnemen .Hoeveel ongelukkige fokproducten zullen daar dan niet van rondlopen ...
Liever één met een drietje en een gouden medaille om zijn nek dan één met een ééntje die in zijn box blijft staan .
Welke schimmelhengst word hier bedoeld???????
Ik vind montender een wereld knol trouwens, en er zijn meer hengsten die niet helemaal goed op de foto zijn, las laatsat dat het kwpn heeft besloten minder kritisch te zijn op hengsten die hun sporen al in de sport hebben verdiend.
Zoveel zijn er toch niet die nu aan het EK hadden kunnen deelnemen?
genoemd naar een grote stad in het Oosten..Citaat:ach ,er wordt zoveel verzwegen ,pukpaleis .
Citaat:Welke schimmelhengst word hier bedoeld???????
libke schreef:excuseme :NU aan het Ek (corland is volgens mij al vier jaar uit de sport)wat dus wil zeggen dat hij indoor en begin outdoor redelijk goed heeft gepresteerd anders ...
Excuseme schreef:libke schreef:excuseme :NU aan het Ek (corland is volgens mij al vier jaar uit de sport)wat dus wil zeggen dat hij indoor en begin outdoor redelijk goed heeft gepresteerd anders ...
Dan is het Celano of Cento.