info kojakXburggraafXcadmus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sabinew22

info kojakXburggraafXcadmus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 17:28

Ik heb een veulen gekocht met deze afstamming graag zou ik wat info en plaatjes willen over deze hengsten.

Xox

Re: info kojakXburggraafXcadmus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 17:33

kijk eens op de site van Nijhof. Daar staat in ieder geval foto's van Burggraaf en Kojak. Ook bij de Radstake staan foto's

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 17:46

Ik zag toevallig een tweejarige op Marktplaats staan met deze afstamming, die kwam uit de lijn van Ultimo (Phin Phin x Burggraaf x Cadmus xx). Maar die van jou is dus echt nog veulen?

Kojak komen hele fijne paarden van. Een opvallende merrie is Roletta (mv. Damiro) waarmee Julia Kayser voorheen succesvol mee in de sport was. De merrie is inmiddels verkocht aan Jan Tops en wordt binnenkort weer uitgebracht. Burggraaf behoeft nauwelijk toelichting, een preferente Holsteiner die vele internationale springpaarden (en een enkel dressuurpaard) heeft gebracht. Cadmus xx was een volbloed welke ter dekking stond bij de Radstake. Heeft in de moederlijn nog wel wat goede dingen gedaan.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 20:00

Bij deze afstamming zou ik wel foto's van de sprongen laten maken. Kan best een leuk springpaard worden op papier gezien.