Jumpilot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lovermier

Jumpilot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 15:31

Haaj

ik zoek mensen die een afstamming van Jumpilot hebben en wat ze daar nouw vinden.. Hoe ze te rijden zijn enz.

Want ik maak geregeld afstammingen van Jumpilot zadelmak want ok rijdt bij de eigenaar van de hengst. En ze zijn echt allemaal super braaf met rijden en er zitten zelf een paar goei dressuur paarden tussen...

Ik heb met 1 ook dressuur gereden en gesprongen en dat ging allemaal maar super maar die staat nu in Belgie...

maar ik zou weleens wat mensen willen spreken die er een afstamming van hebben.

xxxx

Afbeelding
Jumbal Z voor dressuur

Afbeelding
tijdens de proef

Afbeelding
met springen

aisa

Re: Jumpilot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 20:27

een vriendin van mij heeft er 4 keer mee gedekt .Twee hengsten ,een doodgeboren tweeling en als laatste een nu 2 jarige merrie.
De eerste was een vos met mooi wat wit(bleef wat kleiner),de tweede een mooi grote bruine met wit,groot meer dresuurtype. De tweeling waren allebei merrie's bruin met een beetje wit.
De laatste die ze nu heeft is een schimmel.
Allemaal zeer wakkere dieren ,met wel een eerlijk karakter.
Ze waren allemaal gefokt uit Lisavivera(loek x goudsmidx gondelier).(Mat kent deze merrie wel!!)
Een hele mooie gelderse merrie,die nu in eigendom is van een Bokker hierzo.
AL deze jumpilots waren inderdaad zadelmak geboren!(de eigenaresse heeft er ook al heel snel een keer opgewipt,zo los uit de hand,misschien dat ze daarom ook zo braaf bleven).
Wil je meer weten pb me dan maar!