Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Albertine_N schreef:4 a 5 cm is wel veel te veel! hoe kun je m kleiner laten lijken? (behalve de sedalin variant)
) kim__ schreef:Albertine_N schreef:4 a 5 cm is wel veel te veel! hoe kun je m kleiner laten lijken? (behalve de sedalin variant)
-op de dag van het meten je pony geen water geven.. zakken ze ook iets van ( dit laatste vinden sommige mensen hier misschien zielig, maar je moet er toch wat voor over hebben om je pony in de D te houden)
Citaat:
-op de dag van het meten je pony geen water geven.. zakken ze ook iets van ( dit laatste vinden sommige mensen hier misschien zielig, maar je moet er toch wat voor over hebben om je pony in de D te houden)
hij is nu 152 en D-pony? Albertine_N schreef:Waahhh haahhhij is nu 152 en D-pony?
dit is mijn laatste jaar bij de pony's en we maken dr altijd grapjes over.. " oohw wij hebben nog wel een leuke D-Z pony staan, 1,53 hoog en 10 jaar oud! " 
Albertine_N schreef:Dank je. Ik vond het idd erg hoog.
Ik men al lees mijn profiel maar
hetismij schreef:die van mij was op haar vierde 146 gemeten, ze was 5 en 145 en nu 7 en 144, knap he, ze krimpt
Sjonniej schreef:Hij hoeft toch maar tot zijn 5e gemeten te worden? Of ga je meteen FEI starten dat het dan anders is?
)