hengst Madison en Inspecteur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pantarhei

hengst Madison en Inspecteur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 15:24

Hoi,

Wie kent de hengst Madison (van Quidam)? En hoe zijn zijn kinderen?

Zelfde vragen voor de hengst Inspecteur

alvast bedankt,

Ritmisch

Re: hengst Madison en Inspecteur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 15:56

Hoi,
Madison is een zoon van Guidam (v.Quidam de Revel). Hij komt uit de bekende Twiggy-stam. Zijn moeder is een dochter van Nimmerdor x Lucky Boy xx. Je zou voor meer info kunnen kijken op www.watermolen.net
Een kennis van mij heeft een driejarige merrie van Madison x Voltaire. Ze heeft een heel aanhankelijk en lief karakter, maar schiet om het minste of geringste in de stress. Dat is op zich wel jammer, want mede om die reden is ze dit jaar niet zadelmak gemaakt. Ze is momenteel drachtig van Larino (v.Concorde). Qua type is ze nog heel jeugdig en lijkt ze een echte laatbloeier.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 17:30

Oh grappig, ik heb ook een Madison x Voltaire op het oog, volgens de eigenaar nu is hij heel rustig en stabiel. Tips?

Ritmisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 17:55

De Madison x Voltaire die ik ken heeft een heel goed karakter, maar je moet haar echt voor je winnen. Een paard waar je veel aandacht aan moet schenken, maar als je d'r eenmaal hebt gewonnen, laat ze je volgens mij nooit meer in de steek. Ze komt uit een Voltaire x Mytens xx x Gag xx, heel veel volboed dus. De eigenaar heeft ook de moeder en grootmoeder nog in zijn bezit en het wat hete, stressige karakter lijkt wel een beetje uit de moederlijn te komen. Het zijn allemaal karaktervolle paarden, met een goed hart. Ik heb wel eens gehoord dat Madisons er niet echt om bekend staan als heel makkelijk, maja dat zegt natuurlijk niets over het paard dat jij op het oog hebt.
Vertel eens wat meer over het paard dat je op het oog hebt? En waarom ben je geinteresseerd in Inspekteur?

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 09:39

Ik heb ook een leuke driejarige van inspecteur gezien. Ik zoek een leuk sportpaard met nadruk op dressuur en dan bedoel ik hoger te kunnen gaan rijden dan Z2 indien het van beide kanten gaat lukken . Verder minimaal 1.70m gezien mijn eigen lengte en postuur. En een drie of vierjarige omdat ze anders helemaal niet meer te betalen zijn. vandaar mijn vragen

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 18:15

Mijn merrie heeft vorig jaar een veulen gehad van Madison. Ze is nu 1 jaar en 3 maanden. Voor foto's zie mijn profiel. Ze is een Madison x Opera Ghost xx x Youth xx . Lekker bloederig dus... Tot nu toe is ze superlief, dus dat zal wel goedkomen over 2 jaar.
Leuk dat er interesse is in Madison, er zijn er niet zo heel veel van.