ARWEN'S adventures.. undercover!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

ARWEN'S adventures.. undercover!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 18:59

Hoewel er natuurlijk wat andere leuke topics lopen, moest ik toch even wat met jullie delen mijn lieve mede bokt veulentjes.

zoals jullie het van de master gewend zijn, weer een nieuwe cursus. zo langzamerhand mogen jullie jezelf wel gevorderd noemen. de meeste basis technieken zitten er al goed in.
maar.. STEL....
die enge boskabouters, bak kabouters,weide kabouters, lucht kabouters en ontzichtbare ( zeer gevaarlijk) kabouters hebben je nog door... wat te doen???
Ik denk.... mijn beste padawa's... dat we toe zijn aan 1 van de gevorderde technieken, namelijk undercover gaan....

Allereerste verwelkom je je vrouwtje met een zeer luide hinnik en ren je blij naar het hek. vooral NIET laten merken dat je alle kabouters allang door hebt...
Afbeelding

terwijl je steeds dichterbij komt, scan je de wei ondertussen goed door..
Afbeelding

zoals sommige oplettende veulens al zien, heb ik zowiezo een nieuw halster, mijn oude is nu al te klein.
maar het gaat er vooral om dat kabouters nogal dom zijn, die zoeken een blauw halster+veulen, en ik ben dat nu immers niet meer! geniaal he!!
Afbeelding

en dan nu de ultieme truc.. deze truc werkt erg goed omdat ik nu verkleed ben als de nachtmerrie van elke kabouter.. namelijk als SMURF!!!
Afbeelding

jaja ik zie jullie al kijken.. waar is Arwen nou weer? maar het is echt waar!! ik zit ONDER die smurfen deken!!
Afbeelding

zo kunnen we veilig undercover de weide onderzoeken op kabouters die mijn mammie willen opvreten.
even goed de weide doorscannen naar vreemde voorwerpen die als kabouters undercover kunnen gaan..jaja de vijand weet de truc namelijk ook!
Afbeelding

Wat ook altijd essentieel is bij een gevaarlijke operatie als dit, is de backup... zorg altijd voor een paar goede maten die alles voor je in de gaten houden.. hier zie je mij geheime backup op de achtergrond, zolas je ziet worden links, rechts en voor goed in de gaten gehouden terwijl ik de rest onderzoek.
Afbeelding

Nog een ultieme undercover manier.. kan alleen met veulens die van licht naar donker gaan:
ik had namelijk witte voeten... maar die worden langzaam aan zware met bruin met mooie witte achterbenen.. maar de kabouters kenden ons natuurlijk met gewoon witte voeten!!
Afbeelding

ook mijn voorvoeten heb ik een metamorfose gegeven.. ook dit is weer.. ben je zwart?? dan heb je pech en wordt je opgegeten door de kabouters omdat je niet 100% undercover kan.
Afbeelding

Nadat je je hebt undercovered, ga je even je ingebouwde antenne instellen voor optimaal geluid.. extra lange oren zoals de mijne zijn gewenst. ( het zijn trouwens de microgolven die het beeld wazig maken, niet de slechte fotokunsten van het vrouwtje natuurlijk)
Afbeelding

AHAA!!!!! het eerste verdachte voorwerp!! dit zou weleens een kabouter kunnen zijn!!!
ooh nee. het is mijn ultieme Smurfen kostuum..
Afbeelding

Ahum.. ehm.. jullie snappen natuurlijk wel dat dat wa som te kijken of jullie nog wel aan het opletten waren he?
Afbeelding

AHAAAAA hier is weer een verdacht voorwerp!! het is een kabouter vermomd als homo skippybal!!!! ik heb je te pakken!!!
Afbeelding

en zooo ook nog even die ontzichtbare luchtkabouter aan gort schoppen.
houden jullie je aantekeningen goed bij mijn bokt veulentjes?
over een paar weken is het examen, en dan moeten jullie het helemaal zelf doen he!
Afbeelding

1 belangrijke les is en blijft: hou post bij je doel.
hiermee bedoel ik dus.. bescherm je moeder en zorg dat je alles in de gaten houdt.
het voordeel van undercover gaan is dat je je niet hoeft voor te doen als 1 dag oude baby, maar een heuze kleuter is ook goed.
vooral handig om flink de hoogte in te gaan!
Afbeelding

1 tip.. zorg dat je zo snel mogelijk al je babyharen verliest.
ik ben met mijn 12.5 weken al een heel eind op weg. ook hier geldt weer.. kabouters zijn dom!!!
Afbeelding

Nou, tot de volgende keer maar weer! het was vandaag niet zo actief als voorgaande cursussen, maar soms moet je juist de subtiele dingen goed krijgen nietwaar?
Afbeelding

en nog even een klein filmpje om te bewijzen dat ik ALTIJD snel naar mijn baasje kom als ze mij roept:

http://www.zippyvideos.com/142835241682585.html

Nicole288

Re: ARWEN'S adventures.. undercover!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 20:22

Haha! Mooie cursus weer hoor, zal de veulentjes hier aansporen goed te studeren, ze mogen niet zakken voor het examen he! De meeste soorten hebben ze nu wel onder de knie, alleen de onzichtbare kabouters blijven lastig.. misschien komt het omdat ze (nog) niet zo stoer zijn als Arwen, maar van die onzichtbare schrikken ze nog altijd en gaan gigantisch op de loop...

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 20:24

Wat een ontzettend komische en ondeugende tank is dit Echt al een beer! En wat een behang! Maaruh, volgens mij heeft dat veulen van mij nog nooit last gehad van kabouters... Ik laat hem dit dan ook maar niet zien

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 20:27

Odess: heeft Assedo nog nooit onverwachts gekke sprongen gemaakt en hard door de wei gecrossd zonder aanwijsbare reden?? Zie hier het bewijs dat de onzichtbare kabouters wel degelijk aanwezig zijn

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 20:30

Ow, ik dacht dat dat spoken waren

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 20:32

Haha, wat een leuke foto's! En wat is ze al GROOT zeg! Echt een tank ja (Aidan lijkt hierbij wel een miniminiminiveulentje )

Ziet er goed uit!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 22:24

Odess schreef:
Ow, ik dacht dat dat spoken waren

zucht.. nee nee nee.... ik denk dat je nog even de cursussen erop na moet lezen.. dit zijn overduidelijk ontzichtbare weide kabouters!!!!
Zoiets moet natuurlijk meteen vermorzeld worden,anders blijf je er last van houden natuurlijk.
vandaar de cursussen he.. als we alle bokt veulentjes samen verenigen tegen de kabouters, DAN krijgen we ze misschien allemaal te pakken!

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 12:06

Weidekabouters!!! Dat is het dus wat Flores me steeds probeert te vertellen...

Superverhaal!!!

mel_kreeft

Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 12:14

ah! wat word ze groot cynth! echt niet normaal! ze heeft die kabouters mooi te pakken met haar smurfen outfit, goed bedacht van d'r

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 16:53

Leuk leuk! (wat wordt je veulen groot!)

Ik snapte Kensa ook al niet helemaal. Want die kan ook om de raarste zaken ineens in volle galop ervandoor gaan. Maar dat zijn dus weidekabouters. Oke....nou dan moet ik maar eens haar jou cursus laten zien.

Djana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 17:45

Leuke foto's en die tekst erbij
Ze groeien inderdaad als kool. Ben benieuwd wat voor kleur ze uiteindelijk krijgt.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 18:36

Haha leuke foto's. Arwen wordt al een echte dame!!

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 19:37

Amazing tijdens het oefenen:
Afbeelding
Ze lijkt volledig in de ban van de grasjes, maar in werkelijk is ze super gefocused op de onzichtbare kabouters (dat zijn ook de allerergste!)
"Als je goed kijkt zie je dat ik de kabouters fop door mijn hoofd van kleur te laten veranderen, het was lichtgrijs en wordt iedere dag een stukje verder zwart.. "

Wat vind je ervan Arwen, doe ik niet goed mijn best??

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 10:06

dat ziet er al veelbelovend uit Nicole 288!
als Amazing dit goed blijft oefenen, kan ze heel goed het examen halen!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 10:40

Haha, ik ga het door geven aan Whoopy

leuk veulen!

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 11:01

Hier hebben de boktveulentjes nog eens wat aan! Een echte undercover instructeur
Wat een tank wordt het al zeg!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 13:23

Ach gut dat filmpje Jaja ze ziet er prima uit

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 14:09

Dus dáár is Joey's deken gebleven Ziet er leuk uit

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 14:26

ehm ooh ja... ik heb het dekentje van Joey een tijdje hier past precies op Arwen zoals je ziet

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 08:08

Aaaah, SuperBaby
Nog 11 nachtjes slapen en dan mag SuperBaby een nachtje bij ons logeren en gaan kennis maken met d'r grote halfzus

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 12:16

Ja, dit wordt het nieuwe (verplichte!) cursusboek voor ieder veulen!

Goed werk, Arwen!!

regina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 12:31

tjoh, wat is die gegroeid zeg!

dat wordt een zeer mooi paard dat wet ik zeker!

en zo leuk, dat dat zwart nu komt!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 17:08

en inderdaad nog 2 weken voor de ultieme Cursus..

keuring saboteren!!!

met medewerking van Lowara en grote zus Fayette.

dus hou kraamstal allemaal goed in de gaten tegen die tijd