Allereerst zn heerlijke koppie:

We beginnen rustig aan met de basisgangen:
Stap:

Draf:

Grasjes blegh Assedo?
Galop: (het valt mij op dat zn achterbenen goed ondertreden in de galop
)

Even galop vanuit stilstand: (goed voor mn bilspieren
)
Even een bokkesprong tussendoor maar dat mag, ben nog maar 3 1/2 maand:

En dan eerst even bijtanken hoor, even lekker hapje gras...

... en even staan mooi doen:

En dan Timmie klieren

En dan mijn enorme springtalent:

Van de week heb ik hem over een balkje laten lopen, hij was er namelijk bang voor. Hij sprong me er daarna toch hoog overheen! Ook heeft hij al (per ongeluk) een hindernis van zon 80 cm overwonnen, en dat terwijl hij er ook langs kon. Dat belooft nog wat

En mn dressuurtalent even showen!

En zn wond ziet er nu zo uit! (ben ik zooooo blij mee!!)

Meneer is alweer wat braver aan de hand (na een stijger tijdperk grrr) maar probeert nog wel veelvuldig naar alles te happen. Mijn jas, ze eigen halstertouw, Timon... Ik merk dat ze hem steeds harder aan gaan pakken en dat mag ook wel want hij wordt steeds brutaler! Hij is echt niet snel onder de indruk van dingen, dat heeft ie van zn moeder. Heel handig, alleen een tik op zn neus maakt hem dus ook niet zoveel uit! Maar goed, ik pak hem nu consequent aan en ik merk al verbetering
Z'n hoefjes zijn ontzettend lang en beginnen zelfs al af te breken
! Maandag komt de hoefsmid en dat is echt nodig. Niet gedacht dat die kleintjes al zo snel naar de smid zouden moeten! (mijn hoefsmid had ook gezegd pas met een half jaar ofzo!) Maar eens even kijken hoe braaf hij dan is!Tot zover weer Assedo! Doei!
En zijn wond ziet er ook al goed uit zeg!
) en toen ging Assedo Odessa uitlaten. Zo'n komisch gezicht! Als ik dat toch eens kan vastleggen
(timon gaf hem toen ook niet eens een schop ofzo
)
Er staat dus nu meer stroom op en vaker