Nakomelingen van Phin Phin

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pytje

Nakomelingen van Phin Phin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 08:55

Kent iemand nakomelingen van Phin Phin? Hoe lopen/springen deze over het algemeen?

fen

Re: Nakomelingen van Phin Phin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 09:50

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn er 2: Utah °1997 (Phin Phin X shahx) loopt nu internationaal 1.45 met Roelof Bril. De andere is een Phin Phin x Lys De Darmen hier als 4-jarige op haar allereerste parcours. Het zijn werkwillige paarden met veel vermogen en een goede techniek.

Marleen79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 18:00

We hebben een jaarling Phin Phin x Burggraaf op stal. Mooi dier en kan geweldig bewegen. Verder kun je er nog niet veel van zeggen natuurlijk...

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 19:14

Ik ben net klaar met mijn stage, daar hadden ze een hele fijne 7 jarige Phin Phin staan, die in het Z springt.
Hij is helemaal wit (tenminste, dat was de bedoeling).
Dressuurmatig had hij ook alle knopjes erop, echt een superfijn paard om te rije, alleen dacht hij af en toe dat hij nog hengst was

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 22:06

Ik heb een Phin Phin veulen, uit een Burggraaf x Sovereign Bill xx moeder. Ik ben er heel blij mee, maar kan nog niet zeggen of het een goede springer wordt haha. In elk geval een vlugge, snelle reflexen, brutaal maar vriendelijk karakter en mooi type (naar mijn mening).

Ik ken inmiddels behoorlijk wat Phin Phins. De beste is toch wel die van Fen!! Fantastisch, wat een merrie die Utah!

Er zijn nog meer interessante jonge Phin Phins. In Ermelo (NK vrij springen) komen sowieso twee (met 80 en 85 ptn), en gister in Ermelo (CK Gld) werd een jonge Phin Phin derde in de kampioenskeuring van de springpaarden.

Phin Phin heeft inmiddels zijn eerste goedgekeurde zoon in de voshengst Ultimo (uit Burggraaf x Cadmus xx), zie ook www.radstake.nl

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 12:08

aah tnx allemaal!